Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: EogR
Huff, jeg forstår deg veeeeeeeeldig godt!!!Allergi er pyton! Rett og slett! Jeg hater det så innmari! I fjor gikk allergien min utover respirasjonen. Det var ikke noe gøy i det hlee tatt. Jeg endte på legevakta flere ganger fordi jeg fikk problemer med luftveiene. Så begynte jeg med Kenacort(kortison) injeksjon, det var som en helt ny verden for meg!! Den fungerte kjempebra, brukte det i tillegg til den vanlige allergi medisinen. Men som gravid, kan man ikke ta kortison. Skikkelig pyton for meg nå. Jeg har merket det godt allerede. Legen min sa jeg kunne begynne med Polaramin, men ønsket ikke at jeg skulle gå på denne forebyggende(som jeg har gjort med annen allergimedisin), men at jeg skulle begynne med den når jeg virkelig trengte den. Så jeg skal forsøke å holde ut så lenge jeg klarer!!
Det som kan være positivt, er at man kan bli bedre i allergien når man er gravid!! Men det kan også helle den andre veien, at man blir værre. Jeg håper jeg blir bede, og krysser fingrene for det!!
Det viktigste er at jeg må ta mine forhåndsregler. Ingen markblomster inn i hus, ikke henge klær til tørk ute, ikke klippe gress, holde seg (dessverre) en del innendørs i den værste sesongen. Men det får bare være, det ordner seg nok!!