Allergi medisiner

September16

Glad i forumet
sikkert noen her som er helårs eller sesong allergiske. hva har dere gjort etter dere ble gravid? sluttet med tabletter og nese spray?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har tatt cetrizin nå hele svangerskapet, men tenker jeg slutter med det når høsten kommer. Skal være helt trygt, i følge tryggmammamedisin.no og legen min. :-)

jeghar hvert uten nå pga vært så skeptisk for alle sier forskjellige. men nå måtte jeg ta en.nyser meg i hjel og klør i øynene. går på loretadin

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kuttet ut, og heldigvis har det gått bra! Får bare polarmin av legen, og de blir jeg så sykt trøtt av.
Er mange som blir bedre når de er gravide, og heldigvis ble jeg det denne gangen. :)

Tar samme som jeg alltid har gjort. Legen sa det var greit. Har blitt ti ganger verre denne sommeren, så lever på nesespray desverre :p

Tar samme som alltid. Allergisk mot husstøv. Polaramin:)

Jeg har tatt allergivaksinering i 5 år nå, og jeg tok cetirizin da jeg var gravid sist. Jeg fikk beskjed av legen at det ikke var farlig, og de er spesialister på allergi.
Men det er visse typer medisiner man ikke skal ta, så jeg hadde forhørt meg med lege uansett :)

Back
Topp