Allerede??

Moniqas

Forelsket i forumet
Jeg tror jammen jeg har begynt å få bekkenløsning allerede!!! Jeg sleit veldig med det på slutten sist, men nå har jeg allerede slitt med å finne gode sovestillinger i over en uke, og nå har jeg begynt å få noen skikkelige stikkinger i skambenet. Akkurat som sist, bare maaaaaaaaaaaaaaaange uker tidligere. Crap!!

Veit æ oxo slit med det allerede..d e ganske grusomt å tenk på siden det e sååå tidlig, å siden d e såååå læng igjænn[:'(]

Sist var jeg delvis sykemeldt nesten hele svangerskapet pga forskjellige plager, og siden formen min er mye bedre nå enn da jeg var like langt sist så har jeg hatt et håp om at jeg skal kunne jobbe mer nå.  Men i og med at jeg akkurat har begynt å jobbe litt etter storebror døde, så vil det nok uansett ta tid før jeg er i nærheten av full jobb igjen...

Vurdert å prøve MBT sko? Det skal visst være livredder for mange med bekkenplager..

Huff.. syns det e så grusomt å sje at du har mista en liten gutt[:(] veit ikke ka æ ska si engang, har lyst t å spørr ka som skjedd?.. Men du ska få slipp å svar om du ikke føle for d..
Får bare håp at bekkenløsninga går tebake litt(om det e muli?) før den kjæm for fullt.. E ikke i arbeid æ da, så har vell ikke nå problem me å få den evt trening og avslapping bekkenløsning mått krev, men sjer helst at æ slipp unna hele greia[;)]
Får håp at du får til å begynn å jobb så my som du ønske allfall[:D]

Back
Topp