Allerede kul på magen?

Almondine

Forelsket i forumet

Hei hei :)

I dag er jeg 9+4, og nå synes jeg virkelig at magen min er merkbart skeiv! Jeg la merke til det i stad, og det ser ut som den ene siden er høyere uansett om jeg ligger, står eller sitter.
Jeg har godt med mage fra før, så jeg synes det er så tidlig at det skal synes alt nå....?
Jeg måtte gå fra medium til stor i overdeler på jobben denne uka fordi magen tegner en fin runding, og vi har fremdeles ikke fortalt noen den store nyheten.

Er det flere som merker magen allerede? Jeg kan ikke huske at den kom fult så tidlig forrige gang, enda jeg var betraktlig slankere den gangen.....
Nesten så jeg blir redd for flerlinger her ;-p
 
Samme her, virker som om magen er litt skev mot høyre akkurat nå :/

 
Jeg er uke 7+1 og var på loftet idag å hentet ned gravidklærne. Fikk mage i uke 7-8 sist også. Er vel en kombinasjon med oppblåsthet, men jeg orker ikke å ha ting som strammer rundt magen..... Men gleder meg til magen blir gravidmage og ikke bare en slapp bilring
 
Hehe, ja, gleder meg til det blir en fast, fin gravidmage i stedet!

Jeg var fryktelig oppblåst tidligere, men føler ikke at det er så voldsomt nå om dagen.. Men selvfølgelig, det kan jo fort være det også, selv om jeg ikke føler det slik akkurat nå :)
 
fått kommentarer på at jeg har fått mage allerede jeg så ja den har bula litt ut gitt. Synd det bare er luft og mat...
 
Er 10+6 nå ifølge gynekolog. Føler meg veldig gravid på kvelden for da står magen rett ut, men på morgenen vises den ikke så godt. Satser på at jeg klarer å holde det skjult en stund til, til jeg har tatt dobbeltest om tre uker:)
 
Noen kvelder har jeg skikkelig mage, men har faktisk begynt å få litt mage til vanlig også. Sist brukte jeg normale klær til jeg var lang på vei, men denne gangen er stramme bukser allerede skikkelig ubehagelige. Syns selv jeg har fått litt mage, men for andre ser det nok bare ut som om jeg har lagt på meg litt.Gleder meg til det blir mer synlig, men gleder meg ikke til mammabuksetiden:P
 
Back
Topp