allerede i morgen

addi

Forumet er livet
skal jeg til ul!!! Er så spent, sjøl om det er jo veldig tidelig og jeg vet at man ikke kan se veldig mye. Men jeg gleder meg likevel! Og så skal jeg da i morgen ordne med tidelig ul og duotest i trondheim rund uke 12

Oy, så spennende da[:)] masse lykke til på ul:) Jeg skal til legen på torsdag, og da skal jeg spørre om tidlig ul, blir spennende[:)]

oi! Såå spennende! Lykke til!! [:D]

jepp, det blir veldig spennende og jeg gleder meg til i morgen!!

[:)]så kjekt!!! Lykke til!!!!

oppdater oss på hvordan det gikk da[;)]

Oi så spennende!Lykke til.....

Klør meg i hodet og lurer på: hva er en duotest?[8|]

oi, så spennende. Masse lykke til!

da er jeg tilbake[:)]
Alt ser bra ut og spiren vokser fin. Men den er jo fortsatt veldig små. Men man kunne allerede ser en bankende hjerte[:)]

Så har legen bestillt time til duotest, det blir mellom uke 12 - 14. Det er fosterdiagnostik hvor dem gjør en omfattende ultralyd undersøkelse og
i tillegg ta en blodprøve fra meg

ORIGINAL: addi

da er jeg tilbake[:)]
Alt ser bra ut og spiren vokser fin. Men den er jo fortsatt veldig små. Men man kunne allerede ser en bankende hjerte[:)]

Så har legen bestillt time til duotest, det blir mellom uke 12 - 14. Det er fosterdiagnostik hvor dem gjør en omfattende ultralyd undersøkelse og
i tillegg ta en blodprøve fra meg

Ikke for å være frekk altså,kan jeg spørre om hvorfor du skal ha det?
Trenger ikke svare om du ikke vil altså....

fordi jeg er allerede 39 år gammel. Da er det en størrer risk for alvorlige kromosomfeil og derfor få man tilbud om en slik test. 

ORIGINAL: addi

fordi jeg er allerede 39 år gammel. Da er det en størrer risk for alvorlige kromosomfeil og derfor få man tilbud om en slik test. 

Sånn ja!

Forresten så bra at ul gikk bra,artig å se det bankende lille hjerte.

Så hærlig at du fikk se at bankende hjerte :) Godt å høre at alt gikk vell!

Back
Topp