allerede hormonell bekkenløsning :/

snart<3mammatil3

Andre møte med forumet
såvidt nådd 5uker og den hormonelle bekkenløsningen er allerede her. vondt å sitte, ligge, strålinger, mye fysisk aktivitet gjør at jeg merker det ekstra.

Har jeg krav på fysioterapi allerede nå? eller må jeg bli helt ødelagt.
bassengtrening er kanskje også en mulighet?

Har dere tips?
Skal smelle bra hardt før jeg sykemelder meg, da jeg akkurat har fått en høy og sikker stilling med verdens beste sjef og kollegaer. Meeeen jeg er renholder så absolutt ikke optimalt dette.

såvidt nådd 5uker og den hormonelle bekkenløsningen er allerede her. vondt å sitte, ligge, strålinger, mye fysisk aktivitet gjør at jeg merker det ekstra.

Har jeg krav på fysioterapi allerede nå? eller må jeg bli helt ødelagt.
bassengtrening er kanskje også en mulighet?

Har dere tips?
Skal smelle bra hardt før jeg sykemelder meg, da jeg akkurat har fått en høy og sikker stilling med verdens beste sjef og kollegaer. Meeeen jeg er renholder så absolutt ikke optimalt dette.

Vil tro du har krav på fysio nå ja, jeg slet veldig med tidlig bekkenløsning, klarte så vidt å gå inn og ut av bilen. Så fikk jeg fysio 2 dager i uken å ganske raskt ble jeg så å si fri for bekken smerter, jeg trentefysio til den uken jeg fødte, ingen smerter siden heller:)

Åh, føler sånn med deg! Har så smått begynt å merke ilinger selv også, og syns det var bra tidlig :( Sikkert fordi det er så kort tid siden forrige svangerskap for min del.

Du kan ikke ha krav på svangerskapspenger da, om du ikke kan jobbe pga bekkenløsning?

Uff, sliter med det samme... Er kun 4 uker i dag... Kom like tidlig med barn nr 2... Det er så kjipt... Hør med legen ang fysioterapeut. Poengterte at du sliter med å gå

Har også kjent det i bekkenet den siste uken... Alt for tidlig!

Jeg har vært sykemeldt siden sist svangerskap pga kronisk bekkenleddsyndrom (bekkenløsning). Går til fysio en gang i uken og gravidyoga med fysio en gang i uken. Svømming har vært magisk for meg!! Gruer meg til å se hvordan dette utarter seg, gikk på krykker fra uke 13 sist.. Regner med krykker evnt rullestol om en stund .. :(

Jeg kjenner det allerede og testet nettopp positivt. Er ikke lenge siden forrige svangerskap og ble aldri helt bra! Så skal få time hos fysi

Null problem å få henvisning til fysio selv om det er tidlig! Heller begynne å gå tidlig å holde i jobb lengst mulig enn å gå hjemme i 8 måneder... Det er så drepende kjedelig å ihvertfall med masse vondter:(

Her kjente jeg bekkensmerter fra uke tre, og nå er jeg begynt å få problemer...
Har fått henvisning til både basseng og fysio, men foreløpig bare bekkenløsning som diagnose - så da må jeg betale egenandel, men tror at før jeg kommer i gang må jeg få endret det til bekkenløsning med gangvansker og da slippe egenandelen....
Håper det ikke blir like ille som de siste svangerskap der jeg var avhengig av krykker fra uke 11 og uke 5...

Har kjent en del her og :(
Veldig spent på hvordan dette vil gå med jobben :confused:

off mange som sliter ja. Har hatt noen dager med mindre utbrudd så utfordra meg i dag med ei en corebar fit time, virker som det gikk veldig bra.
Har et ønske om at det ikke blir noe mer. trener bekken og hofter hver dag med gode øvelser. blir helt panisk for at jeg skal bli slik jeg ble di andre svangerskapene. Da måtte jeg bruke krykker mye av tiden, og hadde det så utroligt vondt. Fikk noia når jeg begynte å skjenne strålinger å alt det der, men jeg hadde løftet tungt i flere timer i flere dager på rad, det gjør jeg ikke igjen. Nå får tingene bli der di er rett og slett.

Back
Topp