Allerede 2 uker

Seawave

Elsker forumet
Siden første positive test!
Jeg må si at dette svangerskapet bare raser avgårde :eek::rolleyes: omtrendt symptomfri, og klarer faktisk å la være å tenke på det konstant (som hjelper til å få tida til å gå fortere).
Håper det fortsetter slik:rolleyes: Etter svangerskap fra helvette forige gang, så unner jeg meg selv dette :rolleyes:
 
Siden første positive test!
Jeg må si at dette svangerskapet bare raser avgårde :eek::rolleyes: omtrendt symptomfri, og klarer faktisk å la være å tenke på det konstant (som hjelper til å få tida til å gå fortere).
Håper det fortsetter slik:rolleyes: Etter svangerskap fra helvette forige gang, så unner jeg meg selv dette :rolleyes:
Det høres jo bare helt fantastisk ut! Her er det motsatt. Føler tiden snegler seg avgårde. Tenker på det konstant. Klarer ikke la være :p sjekker gravid appen også flere ganger om dagen selv om det såklart ikke står noe annet der 10. Gangen jeg sjekker :laughing002 regner med tiden kommer til å gå kjappere her når jeg kommer til uke 7/8. Jeg er 6+3 idag og føler meg veldig utrygg da jeg ser mange mister i uke 6 :sorry:
 
Det høres jo bare helt fantastisk ut! Her er det motsatt. Føler tiden snegler seg avgårde. Tenker på det konstant. Klarer ikke la være :p sjekker gravid appen også flere ganger om dagen selv om det såklart ikke står noe annet der 10. Gangen jeg sjekker :laughing002 regner med tiden kommer til å gå kjappere her når jeg kommer til uke 7/8. Jeg er 6+3 idag og føler meg veldig utrygg da jeg ser mange mister i uke 6 :sorry:
Jeg er 5+0 og stresser også en del. Jeg ser også at veldig mange mister rundt uke 6/7. Lurer på hva som er grunnen til at det skjer akkurat da :scratch
 
I dag er det én uke siden jeg kunne skimte svaaaaaaake streker på testene! Prøver å tenke så lite som mulig på graviditeten, håper disse første ukene flyr avsted. Har fortsatt ikke lastet ned noen gravidapp og har ikke kontroll på hvilken uke+dag jeg er i til en hver tid :rolleyes: Veldig ulikt fra de andre gangene der jeg omtrent lastet ned apper før jeg fikk positiv test og visste termindatoen min før jeg i det hele tatt hadde hatt eggløsning :hilarious:

Er nok min måte å «beskytte» følelsene mine på i tilfelle det ikke skulle gå bra denne gangen heller :bag:
 
Jeg syns dagene går fort, men ukene er trege! :p
 
Jeg er 5+0 og stresser også en del. Jeg ser også at veldig mange mister rundt uke 6/7. Lurer på hva som er grunnen til at det skjer akkurat da :scratch
Det har med hjertet som skal starte og sentralnerverøret som skal lukke seg osv. Flere kritiske prosesser som kan gå galt
 
Jeg er 5+0 og stresser også en del. Jeg ser også at veldig mange mister rundt uke 6/7. Lurer på hva som er grunnen til at det skjer akkurat da :scratch
Ja jeg føler det er noen skumle uker. Er nok som det nevnes over her at det er pga. Hjerte skal begynne å slå. Alle viktige organer osv lages disse ukene. Føler fosteret skal igjennom så mange "tester" og om noe går galt i den prosessen så støtes det ut. Å det er jo bare naturens gang det. Men det er helt utrolig hvor mange planer og tanker man kan planlegge å ha på bare 2 ukermed positiv test.
 
Back
Topp