~allegodetingerfire~ sitte g.test eksperiment.

~allegodetingerfire~

Elsker forumet
Siden jeg vet jeg er gravid. Så tenkte jeg å sjekke følsomheten på de forskjellige testene. Ser noen får svakt positive tester med noen tester, men rfsu negativ. Så nå tenkte jeg å vise hvor lite sensitiv den er i forhold til mange andre.

Jeg prøvde:
* clearblue early
* a1
* rfsu

09313cc6c8d496b98e43208c65a43c0e.jpg

Som dere ser er den MYE svakere enn de andre.

Ja, jeg har hørt rfsu er veldig svak. Fikk skyggeatrek på rfsu strimler og clearblue. Kjøpte så denne rfsu som du har her, og den første var negativ. Den andre så jeg en svaaaaak strek på. Stoler ikke på dem etter å ha hørt hvor svake de er. Kjøper en digital i dag jeg. Blir tullete av det[emoji85] takk for at du tester for oss alle[emoji3]

Ja, jeg har hørt rfsu er veldig svak. Fikk skyggeatrek på rfsu strimler og clearblue. Kjøpte så denne rfsu som du har her, og den første var negativ. Den andre så jeg en svaaaaak strek på. Stoler ikke på dem etter å ha hørt hvor svake de er. Kjøper en digital i dag jeg. Blir tullete av det[emoji85] takk for at du tester for oss alle[emoji3]

Hehe. Veldig glad i å teste og ikke noe å gjøre nå som gubben er på jobb [emoji23][emoji23][emoji23]

Testet med rfsu før og fikk ikke positiv før 5 dager etter IKM. Ikke testet med andre merker men jeg skal ihvertfall ikke kjøpe rfsu igjen
Takk for at du testet for oss! ;)

Utrolig hvor dårlige de er. Har kun erfaring med rfsu strimlene selv, og like ille dem. Men jeg følte ikke at A1 var noe bedre [emoji14]

Disse er tatt på 12 dpo i forrige svangerskap. Så hos meg gjelder kun CB av de man kjøper i butikk/apotek [emoji14]

0e175a542b577f8c72793863bc05dbfe.jpg

b6a92e3fcb57b6e96f2c4a7e37ea69f3.jpg

Også hele rekka fra rfsu
9854d0e945d886f31704ed74db7aec57.jpg

Back
Topp