alle topptrådene..

Pijah

Forumet er livet
Jeg er jo ikke den som er her inne mest, og derav har jeg vel antakelig ikke rett til noen mening heller, vil mange mene..

Men, jeg våger meg på en ytring allikevel..
Det ligger ikke mindre enn 9 tråder på topp her inne.. Blant annet et par juletråder.. Jeg syns det er så rotete, og så forsvinner nye tråder så fort bakover på sidene..

Kanskje det hadde gått an å legge noen av trådene inn i "viktigste tråder", og så fjernet de fra topp?
Foreslår at "nettbutikk interiør", "hjemmelagede julegaver", "juleforberedelser", "felles gallerier" og "feng shui skolen" i hvert fall legges inn i viktigste.. Egentlig kan inspirasjon og interiørblogger ligge der også, da vet vi jo hvilken tråd vi skal gå inn i, hvis det er noe vi leter etter??

sånn, da er jeg klar for å være hoggestabbe.. [8D][:)]

Er helt enig med deg!

ORIGINAL: MONSTERMAST

Er helt enig med deg!

Jeg også.

Er den som har viktigste tråder her inne enda? evt lage en ny?

Jeg leser ofte med mobilen, og hele skjermen er jo topptråder...

Hun lever ihvert fall, men jeg har ikke sett henne her inne på leeeenge..
Kan ikk noen som er her, overta da? Lage ny topptråd?

Har tenkt sammen tanken! [;)]

ORIGINAL: dripdrop

Helt enig![;)]

Er helt enig med deg!

Jeg også.. Er vel flere som har nevnt det før også, men har ikke blitt gjort noe.

Hvem kontakter man? Er jo endel juletråder der, som kan fjernes... Har vært flere tråder om det før, men ingenting skjer.

Er helt enig med deg!

ORIGINAL: *Peonella*

Hvem kontakter man? Er jo endel juletråder der, som kan fjernes... Har vært flere tråder om det før, men ingenting skjer.

Er det noen som har litt "sjefsansvar" her inne? Ellers må det jo bli vakthavende mod...

Jeg er ikke så himla aktiv her inne, men har tenkt tanken selv, bare ikke turt å komme med forslaget [8D]
Kan ikke noen som er godt aktiv her foreslå seg selv til å lage en ny viktigste tråder da kanskje? [:)]

Akkurat det å få fjernet trådene er jo ikke noe problem, det er bare å spørre en mod eller admin.
MEN, det kunne jo vært greit å fått de inn i viktigste først, slik at de ligger der til seinere. Ikke at vi har bruk for jula før om 10 mndr, men det er jo greit å ha! [:)]

Enig med dere! Nå er ikke jeg så veldig aktiv her inne, men jeg er jo innom flere ganger daglig[8D]
Så om det ikke er noen andre som påtar seg ansvaret så kan jeg gjøre det jeg!

(kommer jo til å bli mer aktiv bare vi får kjøpt oss hus)

ORIGINAL: Alveola*

Enig med dere! Nå er ikke jeg så veldig aktiv her inne, men jeg er jo innom flere ganger daglig[8D]
Så om det ikke er noen andre som påtar seg ansvaret så kan jeg gjøre det jeg!

(kommer jo til å bli mer aktiv bare vi får kjøpt oss hus)

Jeg synes at om du kan og vil så hadde det jo vært supert om du bare gjorde det da [;)] Så jeg synes det er helt i orden om du tar på deg ansvaret for det om du vil [:)] For tror da de fleste her inne hadde likt å få mer orden på førstesida - ikke alle topptrådene som hadde trengt å ligge der liksom [:)] 

Enig, har skrevet det før jeg også!

ORIGINAL: JeanetteR

Jeg er ikke så himla aktiv her inne, men har tenkt tanken selv, bare ikke turt å komme med forslaget [8D]
Kan ikke noen som er godt aktiv her foreslå seg selv til å lage en ny viktigste tråder da kanskje? [:)]

ORIGINAL: Kakegakk

Er helt enig med deg!

det er bare å lage en topptråd, og sende pm til prikken eller admin om å sette den som toppråd, og å fjerne de andre som topptråder..
da sletter man ikke trådene, men de låses ikke på topp [:)]

Back
Topp