Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Julia09
Har du også vært uten nett??
Jeg har da vært på jobb hele dagene, og vært sammen med slekta mi i resten av tida... Så nesten ingen tid å være her inne!!! Får jo AAAANGST[8D]
Men nå er det helg, og jeg skal prøve å få litt mer tid med snuppene mine[:D]
ORIGINAL: Zid
Jeg har da vært på jobb hele dagene, og vært sammen med slekta mi i resten av tida... Så nesten ingen tid å være her inne!!! Får jo AAAANGST[8D]
Jeg har bodd i hytte på camping i sverige i 3 dager, så ikke hatt noe nett der.. ikke kunne snoket med mobilen heller.. tro meg..prøvde, så får vel en saftig mobilregning for nettbruk.. hehe
ORIGINAL: Zid
Jeg har bodd i hytte på camping i sverige i 3 dager, så ikke hatt noe nett der.. ikke kunne snoket med mobilen heller.. tro meg..prøvde, så får vel en saftig mobilregning for nettbruk.. hehe
Hehe... så jo lengre ned, og når jeg tenker meg om - husker jeg jo at du skulle på ferie... LITT glemsk[8D]
Hehe.... nettbruk i sverige er vel ikke det beste for å holde regninga nede nei[8D] hehe
ORIGINAL: Saltvann
Jeg har tatt helg[:)] Herlig! Ikveld er det tacokveld og tv/film kveld med min kjære[:)] Han overrasket med en bukett røde roser idag, grunnet den store begivenheten. Veldig kos[:)] Ha en herlig kveld, alle sammen[:)][:)][:)]