alle tatt helg?

Zid

Gift med forumet
Nei nå var det stille her altså.. hva er det jentene gjør i kveld da? mine planer er å henge på nett til jeg finner senga.. savna internettverden de hele 3 dagene uten ja.. hehe

VElkommen tilbake[;)]

Her er det helg ja. Skal legge snuppa nå også skal vi spise lasange og se film[:D][:D]

ORIGINAL: knotiknoM

VElkommen tilbake[;)]

Her er det helg ja. Skal legge snuppa nå også skal vi spise lasange og se film[:D][:D]

Jo takk [;)]

Mmmm..nam..lasagne er jo sååå godt. Kose dere med mat og film da [:D]

Har du også vært uten nett??

Jeg har da vært på jobb hele dagene, og vært sammen med slekta mi i resten av tida... Så nesten ingen tid å være her inne!!! Får jo AAAANGST[8D]

Men nå er det helg, og jeg skal prøve å få litt mer tid med snuppene mine[:D]

ORIGINAL: Julia09

Jeg har da vært på jobb hele dagene, og vært sammen med slekta mi i resten av tida... Så nesten ingen tid å være her inne!!! Får jo AAAANGST[8D]

Jeg har bodd i hytte på camping i sverige i 3 dager, så ikke hatt noe nett der.. ikke kunne snoket med mobilen heller.. tro meg..prøvde, så får vel en saftig mobilregning for nettbruk.. hehe

ORIGINAL: Zid

Jeg har bodd i hytte på camping i sverige i 3 dager, så ikke hatt noe nett der.. ikke kunne snoket med mobilen heller.. tro meg..prøvde, så får vel en saftig mobilregning for nettbruk.. hehe

Hehe... så jo lengre ned, og når jeg tenker meg om - husker jeg jo at du skulle på ferie... LITT glemsk[8D]

Hehe.... nettbruk i sverige er vel ikke det beste for å holde regninga nede nei[8D] hehe

jeg har ikke tatt helg helt enda.. skal på jobb imorgen også!
men etter 4 imorgen er det helg[:D]

Kos dere i helgen alle sammen![:D]

ORIGINAL: Zid

Hehe... så jo lengre ned, og når jeg tenker meg om - husker jeg jo at du skulle på ferie... LITT glemsk[8D]

Hehe.... nettbruk i sverige er vel ikke det beste for å holde regninga nede nei[8D] hehe

Nai trur ikke det, så blir "spennende" å få regninga. Fikk opp bare feilmld når jeg skulle inn her via mobilen, så kanskje det ikke går ann.. tja.. værtfall prøvd, og får jeg høy regning, så prøver jeg ikke igjen senere.. hehe

Jeg har tatt helg[:)] Herlig! Ikveld er det tacokveld og tv/film kveld med min kjære[:)] Han overrasket med en bukett røde roser idag, grunnet den store begivenheten. Veldig kos[:)] Ha en herlig kveld, alle sammen[:)][:)][:)]

ORIGINAL: LilleSpira

jeg har ikke tatt helg helt enda.. skal på jobb imorgen også!
men etter 4 imorgen er det helg[:D]

Kos dere i helgen alle sammen![:D]

Du må ha en riktig god arb vakt i morgen, og God helg fra kl 16 i morgen da [;)]

ORIGINAL: Saltvann

Jeg har tatt helg[:)] Herlig! Ikveld er det tacokveld og tv/film kveld med min kjære[:)] Han overrasket med en bukett røde roser idag, grunnet den store begivenheten. Veldig kos[:)] Ha en herlig kveld, alle sammen[:)][:)][:)]

Åhhh..så koselig med bukett RØDE roser da [:D]

Dere må kose dere i kveld med taco og film [:D][:D]

her har vi spist lasagne:) vært på lekeplassen og lekt et par timer, snuppa sover og vi skal se film[:D] Er så herlig med helg.

Jaaaaa, jeg har tatt helg[:)] Jeg trodde egentlig jeg skulle jobbe i morgen, men til min store overraskelse (og enda større glede[:D]), oppdaget jeg at jeg har friiiiiiiii!

Aner ikke hva vi skal finne på, da, men satser kanskje på å få gått på noen visninger[8D]

Åhhh... godt med uventet FRI da [:D]

Ohhh, visninger? Kjøpe leilighet/hus? [:)]

Jah! Det var en perfekt overraskelse til meg selv[:)] Fordelen med ikke å ha full kontroll hele tiden, eller hva[8D]?

Vi kikker litt på rekkehus nå... Veldig spennende, men fryktelig dyrt i det området vi leter. Håper bare vi finner noe i løpet av høsten!

Lykke til med leilighetsjakt da. Og så for at dere finner en dere virkelig vil ha, og som ikke er FOR dyrt [:D] [;)]

Takk for det[:)] Ikke vanskelig å finne noe man vil ha, men man skulle nok kanskje hatt noen hundre tusen ekstra å rutte med[&:] Men det dukker nok opp noe til slutt...

Jeg har ligget å sovet i 3 timer nå, og det var deilig det[:D]

Jeg har tatt helg! [:)] Skal utpå noe sosialt i morgen, og gruer meg faktisk. Bare pga kvalmen [:'(] Kastet opp to ganger i dag, så nå er det vel i gang for fullt... [&:] 

Back
Topp