Alle symptomene er borte...

elmodi

Betatt av forumet
Hei,
Idag er jeg 5+0 og alle graviditetssymptomene er borte...
Har hatt murringer i hele forrige uke og det var så utrolig dailig og beroligende å kjenne på de. Og hadde ømme pupper. Men nå alt er borte... Jeg trodde at symptomene blir bare sterkere og jeg får flere av dem..
Er gravid for første gang...
Har noen andre opplevd dette? Er det en grunn å bekymre seg?

Jeg er gravid for første gang selv og kjenner å litt på dette inni mellom.. Men så plutselig slår det en bølge over meg med ALLE symptomene på ei gang... Kvalme, øm her og der, murringer/kilinger.. Tror kanskje vi sitter for mye å kjenner etter rett og slett :) ihvertfall sånn jeg tenker for meg selv :)
vet ikke om det et normalt.. Håper jo det :/

Det går visstnok i bølger :) I rykk og napp gjennom svangerskapet..
Jeg ble kjempe stresset da alle symptomer forsvant over natten i uke 8 sist, men alt var bra..
Fikk ul pga det.. hehe

Det går visstnok i bølger :) I rykk og napp gjennom svangerskapet..
Jeg ble kjempe stresset da alle symptomer forsvant over natten i uke 8 sist, men alt var bra..
Fikk ul pga det.. hehe
Ringte du legen den dagen symtomene forsvant da? Har ikke vært kvalm enda i dag, å kom ferskt blod(sikkert pga såret på livmortappen), men blir litt nervøs. Kunne godt tenkt meg en ul :)

Ringte du legen den dagen symtomene forsvant da? Har ikke vært kvalm enda i dag, å kom ferskt blod(sikkert pga såret på livmortappen), men blir litt nervøs. Kunne godt tenkt meg en ul :)

Ja, tror jeg bestilte time den morgenen, husker ikke! :O Men jeg ville bestilt time og bare prøvd å fått time til ul.. :)

Ja, tror jeg bestilte time den morgenen, husker ikke! :O Men jeg ville bestilt time og bare prøvd å fått time til ul.. :)
Fortalte du bare at du var nervøs pga manglende symptomer da eller?:P
Tenker jeg skal vente å se utover dagen, får jeg ikke no kvalme, så ringer jeg legevakten.

Fortalte du bare at du var nervøs pga manglende symptomer da eller?:p
Tenker jeg skal vente å se utover dagen, får jeg ikke no kvalme, så ringer jeg legevakten.

Vet du, jeg husker ikke.. hehe.. Kan godt være jeg hadde time fra før den dagen, eller fikk første svangerskapskontroll.. Husker ikke .P haha..

Vet du, jeg husker ikke.. hehe.. Kan godt være jeg hadde time fra før den dagen, eller fikk første svangerskapskontroll.. Husker ikke .P haha..
Hehe:P
Jeg får vente å se:) Har time hos jordmor på tirsdag, så hvis jeg fortsetter å ha litt symptomer, så kan det hende jeg venter til da.

Jeg hadde ømme bryster for et par uker siden, men så gikk det plutselig over. Annet enn det finnes det
ikke et symptom i verden på at jeg er gravid, annet enn at og mensen uteblir, det stod gravid på testen
clear.png
:)

Tror ikke du skal bekymre deg for mye, vær heller glad for at du ikke henger over ei bøtte eller har vondt noe sted :)

Jeg tror det er som skrevet lenger oppe på siden her. Vi sitter hele dagen og kjenner etter tegn. Med en gang jeg ikke kjenner noen symptomer blir jeg kjempe urolig og tenker at nå er noe gale. Jeg prøver å slappe av med å tenke at jeg bare skal nyte det når jeg ikke har plager, men er ikke så lett! hehe :P Har forsikkerhets skyld bestilt time til ul i dag. Spent!! :)

Jeg hadde ikke stort med symptomer så tidlig, var vel kun ømme bryster..
På meg kom kvalmen, stikkningene og tunghetsfølelsen i midten av uke 6, og ikke før nå kjenner jeg tretthet til alle døgnets tider. Og tro meg.. Jeg ville heller gått symptomfri..;-) har ei venninde som var så heldig :-)

Hei,
Har hatt murringer i hele forrige uke og det var så utrolig dailig og beroligende å kjenne på de. Og hadde ømme pupper. Men nå alt er borte... Jeg trodde at symptomene blir bare sterkere og jeg får flere av dem..

Ønsker å si at du ikke skal bekymre deg, for det er helt normalt at symptomene kommer og går litt :) og så kjenner du nok litt ekstra godt etter, og blir bekymra med en gang du ikke kjenner noe ;) men når det er sagt, så er det også helt naturlig å bekymre seg ;) visst du er veldig bekymret, så kan du ta hcg prøver hos legen eller bestille tildig ul :)

Er selv gravid for 3 gang (første var exu), og tar meg i å bekymre meg innimellom, selv om jeg vet at jeg burde slappe av ;)

Murringene mine i ryggen kommer og går forresten. I går var det skikkelig ille, og jeg ble bekymret av den grunn, og i dag merker jeg ingenting. I forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer før uke 9 ca. Da ble jeg kvalm og uggen, men det gikk kjempebra og jenta er 11 mndr nå :)

Jeg har svært få plager.. Bare ømme pupper, og tretthet. Men er visstnok like normalt å ha få symptomer som å ha mange...

Første gangen jeg var gravid hadde jeg ikke et eneste symptom utenom manglende mens, før snuppa begynte å sparke noe hinsides i uke 19 og magen begynte å vokse i uke 21 ca. Så før ultralyden i uke 18 var det litt sånn "sikker på at det egentlig er noe der". Men det var det :D

Poenget med hele lange historien var ihvertfall at noen svangerskap kan være lette og problemfrie uten ar noe son helst er galt :)

Hei,
Det er like normalt med få/ingen symptomer som mange symptomer. Dessuten er du fortsatt såpass kort på vei at du nok plutselig kan få dem i bøttevis tilbake ;) Jeg hadde så godt som ingen symtomer før uke 6 denne gangen, da kom de som kastet over meg.

Jeg hadde ingen symptomer første gang. Jeg ble kjempenervøs for at noe var galt.
Legen trodde alt var ok, men jeg fikk en tidlig ul for at jeg skulle bli rolig.

Back
Topp