Alle symptomene er borte[emoji85]

SpireNr4

Blir kjent med forumet
Er uke 14+2 i dag og i løpet av de siste dagene har symptomene som ekstrem kvalme gitt seg, ikkje så ømme pupper lengre heller. Blir litt nervøs, men er vel kanskje bare å nyte det så lenge det varer[emoji28]
 
Høres deilig ut spør du meg! [emoji2] men skjønner at du blir litt bekymra. Jeg er 14+1 og er ikke øm i puppene lenger, ikke så oppblåst som før og i går var en veldig god dag med lite kvalme. Og da ble jeg jo bekymra [emoji85]
meeen kvalmen har sagt god morgen i dag allerede, så da bekymrer jeg meg ikke så mye likevel [emoji12]

Tenker at hvis du ikke har vondt eller opplever noe annet som tilsier at noe er galt, så er alt i skjønneste orden [emoji6]
 
Trur ikkje du skal uroe deg! Heilt normalt at det er mindre symptomer i andre trimester enn første. Eg har ingen symptomer bortsett frå at magen blir større for kvar veke som går[emoji6] Nyt det[emoji1]
 
Kvalmen og oppkast forsvant i løpet av uke 13 her. Ble litt bekymret først men så har magen begynt å vokse så satser på alt er ok. Er bare glad jeg klarer å få i meg mat nå[emoji16]
 
Takk for svar[emoji4][emoji4] Var dårlig 9mnd sist, så veldig uvant[emoji85] Morkaka ligger foran så kjenner lite spark og.
 
Det er helt normalt :) Symptomer kommer og går, syns du er heldig jeg :D
 
Høres bare deilig ut spør du meg :joyful: nyt dagene så lenge det varer og slapp av. Det jeg sier til meg selv hvertfall ;)
 
Back
Topp