Alle symptomber

Sunshiine92

Forelsket i forumet
Jeg føler alle har så mange symptomber. Spesielt kvalmen.
Jeg hadde det i forrige svangerskap. Men i dette er det ikke så mye å prate om, hvertfall ennå. Lurer på om det er flere som har opplevd å sluppet litt billigere unna kvalmen? Og at alt fremdeles har vært bra med babyen. Jeg blir litt frustrert og redd for at jeg skal miste eller noe i forhold til at jeg ikke er så spesielt kvalm.. Ikke det jeg ønsker å være dårlig. Men lurer bare på om det har vært en frisk fin baby uten om å måtte være dårlig?:-)

Jeg føler alle har så mange symptomber. Spesielt kvalmen.
Jeg hadde det i forrige svangerskap. Men i dette er det ikke så mye å prate om, hvertfall ennå. Lurer på om det er flere som har opplevd å sluppet litt billigere unna kvalmen? Og at alt fremdeles har vært bra med babyen. Jeg blir litt frustrert og redd for at jeg skal miste eller noe i forhold til at jeg ikke er så spesielt kvalm.. Ikke det jeg ønsker å være dårlig. Men lurer bare på om det har vært en frisk fin baby uten om å måtte være dårlig?:-)

Jeg har ikke et eneste symtom,så hvis jeg hadde vært kvalm hadde jeg nesten vært glad. For da føler man seg jo litt preg i hvertfall. Det gjør ikke jeg:)

Jeg har ikke et eneste symtom,så hvis jeg hadde vært kvalm hadde jeg nesten vært glad. For da føler man seg jo litt preg i hvertfall. Det gjør ikke jeg:)
Det er det jeg og kjenner litt til. Jeg kjenner litt på hetetokter å en kvalme bye som kommer med den. Men jeg har samtidig influensa så kan bare være feberen der. Hjelpe meg :-/

Hvor langt er du på vei?

Er 5+2, og foreløpig er sterkeste symptom UTROLIG varm og litt trøttere. Men veldig lite kvalm foreløpig. Tenker det er litt tidlig i mitt tilfelle, så det kan fortsatt dukke opp!

Da jeg var 5 uker på vei etterlyste jeg også symptomer. Nå 3 uker senere så er de her, alle sammen :grumpy: Kom i slutten av uke 6..

Jeg har heller ingen symptomer enda, 4+2 her.

Er 7+2. Kvalmen ligger å ulmer hele dagen, og jeg er trøtt. Brystvortene mine er helt forferdelige, de roper hjelp bare jeg stryker over. :wtf: Men jeg klager ikke :happy:

Da jeg var 5 uker på vei etterlyste jeg også symptomer. Nå 3 uker senere så er de her, alle sammen :grumpy: Kom i slutten av uke 6..
Jeg er i slutten nå. Jeg kjenner kvalmen kommer innover og av og til kan jeg bli litt svimmel om det har fått lenge i mellom hvert måltid.. Men, jeg lå rett ut med jenta vår.. Så er litt frustrert og redd :/

Jeg har veldig ømme bryster og kjenner det nederst i magen. Før jeg tok test så trodde jeg at mensen var rett rundt hjørnet grunnet disse symptomene, men så var det altså symptomer på noe helt annet :) Men jeg merker at magen føles litt "stram" ut også. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men noen ganger når jeg strekker meg etc så kjenner jeg det godt. Noen andre som har kjent noe til dette? Kanskje det er helt vanlig, selv så tidlig?

Var kanskje bittelitt kvalm med første men bare i en uke eller to, alt gikk bra:)
Nå er det bare ømme pupper og trøtt foreløpig, men regner med at det dukker opp litt mer symptomer etterhvert:)

Har en slags gangsperr mellom bena (lårene) og kjenner akkurat som det strekker seg litt fra lysken og ned av og til.. Har fortsatt ømme pupper.. Men jeg har også veldig mens lignende smerter, nesten så jeg føler den er like om hjørnet, så er livredd for blod på papiret hver gang jeg er på do kjenner jeg... Hadde en SA i juni så er nok derfor jeg er litt mer nervøs denne gangen..

Lite symptomer her også! Vert lite plaga med kvalme i alle svangerskapene! Heldigvis! Men er ekstremt trøtt!!! Tror eg kunne ha sovna øve alt... :goodnight

Back
Topp