Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg oppfattet det ikke som kritikk fra TS, men deler heller undringen da det ut i fra forumet virker som om "alle" tar tidlig UL. På samme måte som jeg tidligere skrev et innlegg der jeg følte at "alle" hadde opplevde SA eller MA basert på hva jeg leste på nett.skapbergenser skrev:
Det virker nok som om "alle" tar det fordi de skriver om det, naturligvis.
Jeg har ikke tatt, kommer heller ikke til å ta UL før den ordinære. Jeg er frisk, i god form, er kun 24 (snart 25) år, lever og spiser sunt og har ikke hatt blødninger, smerter, angst eller noe annet som skulle tilsi grunnlag for tidlig UL. Så du er ikke alene! :)
Jeg fikk riktignok tilbud om UL før uke 12 da mannen min har en arvelig genetisk bindevevssykdom, men da jeg spurte legen om hvorfor, og eneste grunn var om vi eventuelt ønsket abort takket jeg nei. Alle barn er velkomne hos oss.
Jeg forstår dere som har behov for tidlig UL, men synes også det er viktig å vise at flertallet ikke gjør det eller trenger det for å ikke stresse "friske gravide" :)
Melkeplett skrev:
Jeg har faktisk tenkt mye på deg etter den tråden din om at "alle" har opplevd ma/sa...det fikk meg til å tenke..