Alle snille scrappedamer=)

Lillemumma*KL

Forumet er livet
Jeg har ei søøt nabo jente, som er sååå inspirert av det jeg driver med... hun har brukt av spare pengene sine å reist å kjøpt seg album og litt dill dall=)

men tenkte kansje at vi kunne overraske henne litt=)

derfor lurte jeg på om det var noen her inne som hadde lyst til å gi bort noe småtteri, feks som dere ikke bruker lenger... vet hun kommer til å bli kjempe glad.

vil ikke gi ut hennes navn og adresse, men dere kan sende til meg så gir jeg det til henne=)

oki

Får se ka eg finner nå i helgen når vi skal rydde! Skal rydde rommet som alle scrappetingene mine står i får å gjøre d klart til barnerom![:)]

Skal rydde i scrappesakene senere, så jeg kan sikkert sende noe [:)] Men så har jeg en lillesøster også, som ble litt bitt av basillen da hun var barnavakt her. Jeg har gitt en del til henne som jeg ikke bruker, og hadde tenkt og gi henne litt til.  Men skal alltids finne noe [:D]

thihi, så søte dere er... gi meg et hint hvis dere finner noe så sender jeg adressen...
fint hvis dere bare skriver Marita bak på konvolutten slik at jeg ser det er til henne[;)]

Back
Topp