Alle skal ta på magen min!

Det har ikke vært så mange enda, så det er fortsatt koselig om noen vil kjenne på den :)

Jeg har merket at d er så stor forskjell på forskjellige miljøer, om folk tar på magen å sånn... jeg jobber som flyvertinne, og der er vi vant til å sitte tett og d er vel ingen av oss som har intimsoner lengre! :) d er kanskje litt sånn i omsorgsyrker også? At man kanskje får litt mindre respekt for at andre har intimsoner.

På universitetet er d i alle fall veldig annerledes! Vi hadde noen øvelser i klassen som gikk på intimsoner å sånn, og jeg bli helt sjokkert over hvor ukomfortabel de andre var med å ha folk så tett på! :P

Så jeg er ikke så plaget av den fysiske kontakten da, tar meg mer nær av kommentarer på magen, på at jeg er stor å sånn... men å bare ta et skritt unna eller snu seg bort kan vel være effektivt da. Et tydelig tegn, i alle fall! :)

Ikke så mange som tar på min, men jeg syns det er litt koselig når noen vil jeg da :p

Haha jeg deler også villig meg de som er litt intresert! Viser de hvor de skal klemme for å kjenne noe å sånn! :)
Ja, men gravid mager er fascinerende :) så kan forstå de som vil ta. Men jeg syns de fleste har lyst, men tørr ikke. For så fort jeg spørr om de vil kjenne, så er dem super ivrig hehehe!

På jobben var det en mannlig kollega som som tog mig på magen og spurte hva det er jeg har drivit med.
Hehe blev helt paff men angrer i etterkant att jeg ikke svarte på det spørsmålet

R en del som har prøvd å ta på magen min. Men jeg har nå sagt ifra om at han ikke sparker på komando, og at jeg heller sier ifra om det er noe vits i å ta på an.
Blir spesielt irritert om det kommer litt brått på.

På jobben var det en mannlig kollega som som tog mig på magen og spurte hva det er jeg har drivit med.
Hehe blev helt paff men angrer i etterkant att jeg ikke svarte på det spørsmålet
Hahaha ser for meg d svaret liksom! Hvor detaljert skal man være....? :D

Back
Topp