Alle S-Max eiere

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Få høre hva dere syntes? Hvilken modell har dere? Dette er drømmebilen min, helst ikke gamlere en 2010. Jeg tror vi må ha oss en slik en!:) Virker helt genial!

Vi har en på låns fra bilselgeren nå i helga, er storfornøyd og håper det kan bli denne bilen! Jeg vil også høre fra de som har hatt den lenger! :-)

vi er storfornøyd med bilen!!! har 2011 titanium s i kvit=) så dens er jo faktisk fin ut me! no har ej ikke lyst på noen anna bil. hehe. for selv til å være en "stor" bil så har den kjørekomfort me! vi har vel det meste av utstyr, utenom innebygd gps, justerbart understell. der er vanlig cruise controll, men ikke sånn som ordner selv om bilen foran bremser. dette å justerbart understell var egentlig bestillt med bilen, men kom ikke med bilen. men vi fikk bra avslag, å vi er fornøyd, vi savner det ikke. når det kommer til gps så syns vi det kostet med enn hva vi fikk. å ryggekamra er jo noe drit!

Foreldrene mine kjøpte denne ny ifjor og er superfornøyde! Eneste de klager på er at bilen er stor og tiltider vanskelig å få parkert i sentrum :p

Vi leaser bilen vår, hatt den i 1 1/2 år og elsker den. Har 7 seteren og har plass til absolutt alt vi trenger, Har 4 unger og en hund.

Har BARE gode ord og si om denne bilen :)

Back
Topp