Alle rugere :)

Er 9 dpo nå, rugedag 6 eller 7. Hadde innsett mandag 12. Vet ikke om man regner med dagen man setter inn? Viss ikke er jeg på rugedag 6.

Hmm.. Ikke noe på testen i dag, spent på i morgen:)
Da er det nok litt tidlig. Jeg satt inn mandagen før og fikk svak positiv test kvelden på mandagen etter. Men da vet du iallefall att otrivelle er ute :)

Ok:) Håper sånn at det klaffer! Har ømme pupper, men det kan jo være lutinusen som er årsaken..

Gratulerer så mye! Jeg har også testdag i morgen og har fått positiv test. Når blir din termin? Jeg er også litt avventende mht sa/ma...

Husker ikke hvordan jeg regner ut termindato på fryseforsøk, jeg. Men satte i hvert fall inn et to dager gammelt egg 5. desember.
Nei, ikke noen kjemisk eller ma nå altså! Håper de "klorer seg fast":)

Er 9 dpo nå, rugedag 6 eller 7. Hadde innsett mandag 12. Vet ikke om man regner med dagen man setter inn? Viss ikke er jeg på rugedag 6.

Hmm.. Ikke noe på testen i dag, spent på i morgen:)
Da hadde vi innsett samme dag [emoji2][emoji2] rugedag 6 i dag da (søndag) [emoji5]️ hvordan går det med deg? Symptomer?

Da hadde vi innsett samme dag [emoji2][emoji2] rugedag 6 i dag da (søndag) [emoji5]️ hvordan går det med deg? Symptomer?

Spennende!:) jeg føler meg bra, ømme bryster og litt såre nipler.. Føler brystene er blitt større. Utenom det må jeg tisse mye.. Enn du?

Spennende!:) jeg føler meg bra, ømme bryster og litt såre nipler.. Føler brystene er blitt større. Utenom det må jeg tisse mye.. Enn du?
Jeg har aldri noe "issues" med brystene men jeg kjenner derimot mye press/ubehag i livmor(området) og vond/øm korsrygg fra innsett dag det vel og merke så det er nok bare noe hormonelt eller irritasjon etter innsett da jeg har bakovervendt livmor.. Ellers ikke særlig annet [emoji5]️[emoji5]️

14 dpo (og IKM)

(10-11-12 og 14 dpo)

IMG_1745.JPG

ImageUploadedByBV Forum1482129428.695968.jpg

Å fy f.....! I dag fikk jeg streken som jeg har ventet såå lenge på:) er i lykkerus! Håper bare den klorer seg fast i 9 mnd nå[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Er 10 dpo, rugedag 7.

Vis vedlegget 212231

Å fy f.....! I dag fikk jeg streken som jeg har ventet såå lenge på:) er i lykkerus! Håper bare den klorer seg fast i 9 mnd nå[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Er 10 dpo, rugedag 7.
Aiiii gratulerer [emoji173]️[emoji173]️

Nå er jeg skeptisk og frykter en kjemisk. Våknet i dag og var ikke øm i puppene lenger. Tok en test, og den var svakere enn den jeg tok i går ettermiddag.

De to øvste(sett fra høyre) er fra i går og nedste er fra i dag :( Jeg skjønner jo hvorfor det ikke er lurt å teste før ikm:( Men går på smell hver gang..

ImageUploadedByBV Forum1482225991.471447.jpg

Kan dette bety slutten? Det at jeg ikke har ømme pupper i dag, har det noe å si? Håper noen har erfaringer å bidra med, setter pris på hver og en:) [emoji173]️

Nå er jeg skeptisk og frykter en kjemisk. Våknet i dag og var ikke øm i puppene lenger. Tok en test, og den var svakere enn den jeg tok i går ettermiddag.

De to øvste(sett fra høyre) er fra i går og nedste er fra i dag :( Jeg skjønner jo hvorfor det ikke er lurt å teste før ikm:( Men går på smell hver gang..

Vis vedlegget 212348

Kan dette bety slutten? Det at jeg ikke har ømme pupper i dag, har det noe å si? Håper noen har erfaringer å bidra med, setter pris på hver og en:) [emoji173]️

Håper det går bra:)

Har null erfaringer selv men så er det jo veldig tidlig ennå og hcg dobles (ca) hver andre dag.. Pluss at når det er så svake streker kan det være at forskjell i fargestoff-styrken vises bedre så ikke mist håpet ennå :) krysser fingre for deg [emoji111]️[emoji111]️

Rugedag 1 over, zzzzz.. Tiden går sakte

Flere som har smerter etter innsett? 2 dager siden nå straks og hatt sterke smerter morgen + kveld (litt mildere på dagtid) siden mandag kveld.

Back
Topp