Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen hjertelig takk alle sammen, virkeligEr så glad og i sjokk, endelig en positiv test! Etter to hele år! Nå må bare spiren sitte som den skal hele veien
Måtte jo ut og kjøpe digital med uke rett etterpåWhoop whoop
Vis vedlegget 210753
Legen kom inn med svar på blodprøvene... Moderat til alvorlig rammet av ohss, hcg på 50Jeg er visst gravid...
Legen kom inn med svar på blodprøvene... Moderat til alvorlig rammet av ohss, hcg på 50Jeg er visst gravid...
Gratulerer med graviditeten!!Legen kom inn med svar på blodprøvene... Moderat til alvorlig rammet av ohss, hcg på 50Jeg er visst gravid...

Blir nok 11 dpo her og. Har fått positiv test 9 dpo hver gang jeg har vært gravid, men mye bedre å vente til den er litt sterkereNår planlegger dere å knerte første testen?
Sist begynte jeg å teste på dpo 10 - Fikk positiv 11 dpo!
Første billig-strimmel ryker neste fredag, da er vi igjen 11 dpo![]()
Blir nok 11 dpo her og. Har fått positiv test 9 dpo hver gang jeg har vært gravid, men mye bedre å vente til den er litt sterkereFøler det er sååå lenge til fredag.

Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg jegMotto at vi er helt liktGleeedermeg til fredag!
![]()
Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg jeg![]()
11-12 dpo her og, men så har jeg jo faktisk 30 BT tester liggende hjemme dahuff vanskelig å holde meg. Det værste er at jeg har en godfølelse pga at jeg har vært øm i livmorområdet i går og i dag. Skummelt å begynne å håpe allerede!!
Jeg og har detGodfølelse altså. Blir skikkelig skuffa om det ikke går nå.
Positiv test i går og i dag!! [emoji173] 10 dpo kveld og 11 dpo morgen
![]()