Alle rugere :)

B

Bethlisa

Guest
Tenkte det kunne være kjekt følge hverandre i rugetiden. :)

Her er jeg på 3 Rugedagen idag. Har mye murringer, men regner med at det er Lutinusen som gjør. Ellers kjenner jeg ingenting. Imorgen tenkte jeg begynne teste ut Ovitrelle'n da.

Disse rugedagene er uten tvil veldig lange :)

Joiner deg her jeg! ;)
Driver å scroller hele Internett etter tidlige graviditetssymptomer :p

Er 4dp2dt = 6 dpo i dag :D

Litt tidlig å teste enda syns jeg. Har aldri fått noe annet enn negative tester før og føler jeg vil være sikker på å få riktig svar når jeg først tester nå.
Så skal vente til 3-4 oktober om jeg klarer ;)

Symptomer:
* Har tisset sikkert 15-20 ganger i dag!
* Ømme pupper
* Bittelittegranne rød-brun farge på papiret i dag tidlig (festeblødning?)

Er på 5dp2dt.
-Kjent stikking I magen I går og I dag. Mest I forbindelse med stress på jobb...
-Hadde mørkerødt spor I papiret for 2 dager siden.
-Skikkelig ømme bryster :wtf: Kan ikke løpe ned trappa lenger :D

Det er lange dager ja!! Syns det er en evighet siden jeg fikk satt inn :wideyed:

Jeg er 6 dpo (4dp2dt) idag og merker ingen verdens ting av symptomer... Var litt småkvalm igår, men ble borte. Ellers syk så føler eventuelle symptomer blir blusset ned pga det :) men når har vært gravid merket jeg aldri noe særlig før uke 6 da kvalmen kom for fullt.

Ellers stikkninger nedi livmora i to dager.

Prøver å vente med å teste til 4 oktober ;) men sist fikk svak positiv svar når jeg var 11 dpo, så får se !!:)

Last edited:
Tiden går altfor tregt! Vil ha svar idag ;)

Forresten noen som kjenner det er sånn rar stikking nedentil? Altså ikke murringer i magen, men som små nåler nesten der nede? Håper ikke det er uvi, men heller de små spirene som setter seg fast!

Drømmer om tvillinger jeg! Åååh for en opplevelse det må være! Min far er tvilling faktisk ;)

Er 3dp2dt (5DPO) idag.

Igår kveld var jeg skikkelig oppblåst og det var vondt tisse. Det trykte på en måte. Det er heldigvis mye bedre idag. Så langt idag har jeg igrunn kjent null-nada!

Tok en test idag for å sjekke ut Ovitrelle'n og den sitter godt i enda den en uke etter at jeg satte den.

Joiner her jeg også! :) tenker jeg rett hvis jeg er 2dp2dt i dag da tro? Ligger hvertfall en dag bak bethlisa :)
Har det ganske bra jeg, blir fort sliten bare. Prøver å ikke gruble for mye ;)

4dp2dt (6DPO)

Kan ikke si at jeg kjenner noe idag heller jeg. Bittelitt murringer og litt sår i puppene, men det kan like gjerne være Lutinusen som gjør.

Blitt litt neseforkjøla over natten.

Testen idag er like positiv som igår. 8 dager siden ovitrellen ble satt. Den er tydeligvis treig få ut hos meg den Ovitrelle'n.

Hvordan går det med dere andre rugere? :)

Last edited by a moderator:
6dp2dt

Merker ingenting....

7 dpo og merker egentlig ingenting som har av betydning! :)

3dp2dt
Som den siste uka egentlig..

Er det ca 10 dager ovitrellen pleier bruke på å forsvinne?

Ja det skal lissom være det. Legger ved bilde av testen igår og idag og der er ikke stor forskjell til idag. Håper det minker til imorgen, slik at jeg kan jakte på skikkelig positiv test ;)
Når tenker du begynne teste? :)

Tester 5 og 6 (nederste)DPO. 8 dager etter Ovitrelle.
74b4401fe861e9cbebbe6e980911a818

Jeg hs
Ja det skal lissom være det. Legger ved bilde av testen igår og idag og der er ikke stor forskjell til idag. Håper det minker til imorgen, slik at jeg kan jakte på skikkelig positiv test ;)
Når tenker du begynne teste? :)
74b4401fe861e9cbebbe6e980911a818
Jeg har ikke strimmeltester, så må bruke slike fra apoteket. Regner med jeg bare må holde meg og teste på testedagen jeg.. for dyrt å kjøpe masse tester derfra :p

Hei jenter..
Lurer meg inn her <3
Jeg hadde innsett onsdag..
Hatt mye/vonde smerter på venstre side frem til lørdag.. Etter det har jeg egentlig ikke merket noe.. Litt småkvalm i dag! Men sikkert bare siden jeg er spent, Hehe..
Hvordan er formen til dere andre? :)

Hei jenter..
Lurer meg inn her <3
Jeg hadde innsett onsdag..
Hatt mye/vonde smerter på venstre side frem til lørdag.. Etter det har jeg egentlig ikke merket noe.. Litt småkvalm i dag! Men sikkert bare siden jeg er spent, Hehe..
Hvordan er formen til dere andre? :)

Da hadde vi innsetting på samme dag vi da :)
Inatt våknet jeg faktisk kl 04 for jeg måtte tisse. Det har tidligere vært første tegn da jeg har vært gravid, så håper det er et godt tegn. ;) Ellers så er det ikke så mye kjenne. Det lille som er kjenne kan like gjerne være fra Lutinusen.

Testen dag var mye svakere enn igår, så nå kan jeg straks starte jakten på positiv test. :)

Og ikke minst så venter jeg spent på telefon fra St.Olavs om det ble noe på frys.

9 dpo:
Ingen symptomer annet enn en del slim som havner i trusa (sorry detaljer :p)

Da hadde vi innsetting på samme dag vi da :)
Inatt våknet jeg faktisk kl 04 for jeg måtte tisse. Det har tidligere vært første tegn da jeg har vært gravid, så håper det er et godt tegn. ;) Ellers så er det ikke så mye kjenne. Det lille som er kjenne kan like gjerne være fra Lutinusen.

Testen dag var mye svakere enn igår, så nå kan jeg straks starte jakten på positiv test. :)

Og ikke minst så venter jeg spent på telefon fra St.Olavs om det ble noe på frys.

Morro! Jeg hadde 4, men ble ingen på frys :(
Så håper dette forsøket gikk!!!! ❤️
Jeg har tisset hver natt siden jeg begynte på Crinone, så jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter.. Den gir jo tretthet, kvalme, ømme pupper og alt som man er når man er gravid, Hehe.. Så dette blir lange dager!!! Når kan vi ta hjemmetest???? ;)

Morro! Jeg hadde 4, men ble ingen på frys :(
Så håper dette forsøket gikk!!!! ❤️
Jeg har tisset hver natt siden jeg begynte på Crinone, så jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter.. Den gir jo tretthet, kvalme, ømme pupper og alt som man er når man er gravid, Hehe.. Så dette blir lange dager!!! Når kan vi ta hjemmetest???? ;)

Jeg tester ut Ovitrellen, så jeg begynte teste 5 DPO. Håper alt jeg kan på ekte positiv test om et par-tre dager. :)
Når jeg har vært gravid tidligere , så har jeg fått positiv Digital 10 DPO. Når tenker du begynne teste? Hold oss oppdaterte da ;)

De ringte forresten fra St.Olavs og det ble et fint Blastocyst på frys :D

Back
Topp