alle klar med navn?

Er først nå siste uka vi har blitt noenlunde enige. Står mellom Alfred, Carsten/Karsten (ikke enige om staving) og Hogne :)

Alfred er såå fint♥ Hvis vi får en gutt te, så skal han hete Alfred, for da blir han oppkalt etter min morfar♥

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vår lille gutt er 10 dager i dag og fortsatt navnløs..klarer ikke finne et navn vi er fornøyde med.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har hatt to, tre forskjellige forslag klare. Men no når det nærmer seg blir eg mer å mer usikker på om det er de eg vil ha. Var kjempe innstillt på en liten Mathias fra før han ble til. Men no føler eg alle i nærheten heter det. Vil ha ett navn ikkje alle andre har. :/ håper det kommer når vi ser han første gang:) men forslag mottas med takk:)

Navnet er klart! Så får vi bare håpe at hun fortsatt er jente når hun kommer ut, he he..
Har ett guttenavn klart om det skulle vært tatt feil på ultralyd

Vår lille skatt blir 3 uker på onsdag. Fortsatt ikke i nærheten av å finne navn til henne. Jeg liker gamle norske/nordiske navn. Han vil ha et enkelt, mykt navn, som han sier.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det tok sin tid og etter utallige diskusjoner fant vi ett som vi falt for begge to
Nathaniel

Vi har hatt to, tre forskjellige forslag klare. Men no når det nærmer seg blir eg mer å mer usikker på om det er de eg vil ha. Var kjempe innstillt på en liten Mathias fra før han ble til. Men no føler eg alle i nærheten heter det. Vil ha ett navn ikkje alle andre har. :/ håper det kommer når vi ser han første gang:) men forslag mottas med takk:)

Liam, Leon, Elias, Noah? :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Her hadde me både jente og guttenamn klart lenge før eg vart gravid :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lillesøster var ei uke før jo fikk navnet :p Var ikke lett denne gangen, men storesøster så iste jeg at det var ei Mia lenge før oul :p

Vi har hatt noen navn vi har smakt på hele veien, men er nå for et par uker sida vi landa på ett. Har fortalt det til noen, men vil se/møte ho før vi bestemmer oss helt. :-)
Guttenavnet hadde vi klart før vi ble gravide. Typisk det når vi sleit med å finne ett guttenavn vi begge ville ha da førstemann kom. :-P
Så blir spennende å se når ho kommer. :-)

Jeg og pappaen hadde et guttenavn klart i noen år allerede, for vi diskuterte tidlig hva vi likte av navn. Men vi fant ikke jentenavn før jeg var i uke 10. Da snakket bestemor om sin farmor hun var så glad i, som het Amalie. Uten at bestemor fikk vite det, ble jeg så glad i det navnet at jeg tok det med hjem til pappaen, som også elsket navnet.
Ut kom det ei lita jente, som passer navnet utmerket. Bestemor ble også så utrolig glad da hu hørte navnet vi hadde valgt til henne :)

Vi hadde navn tidlig, et av hvert kjønn, så når vi fikk vite at det var jente så var navnet klart ;)

Back
Topp