Alle hjerters dag

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
I morgen er det valentinesdagen! Noen som har kjøpt en liten gave eller planlegger en ekstra oppmerksomhet til den kommende pappaen i morgen? Kjæresten min reiste offshore igjen i dag, men jeg pakket inn melkehjerter og et flakslodd, pluss skrev et søtt kort. Ikke mye men er tanken som teller :)

Han dro på guttetur i helga.. mulig jeg baker noe til han kommer hjem søndag..

Jeg har handlet inn og skal lage 3-retters til oss i morgen kveld, også til 2012 gutten da ;) Lager favorittdesserten hans som jeg ikke har laget siden den dagen vi ble sammen ;)

Her er det bare morsdag og farsdag som feires etter vi ble foreldre :-):-)

Vi feirer ikke 14 februar, og har aldri gjort det heller. Har ikke gjort det i tidligere forhold heller.

Han dro på guttetur i helga.. mulig jeg baker noe til han kommer hjem søndag..
må jo kommentere at vi egentlig ikke feirer valentinesday, men at jeg som gravid bruker alle unnskyldninger jeg kan for å bake noe søtt ;-)

Vet ikke hvordan det er vanlig å feire, men jeg liker å gi kjæresten litt ekstra oppmerksomhet inni mellom, spesielt nå som han er så flink med alt mulig når jeg svikter :p

Jeg tenkte vi skulle på kino i dag, men bor på landet så premieren på Fifty shades er ikke her før i morgen:)

skal kjøpe en liten gave til han i dag å lage favoritt desserten hans ;) men først i dag er det babyshower :)

Vi feierer vel egentlig ikke, men vi skal ned til byen å se på forlovelsesring til mannen ettersom jeg har fått å hann ikke;) så blir vel litt romantikk likavel, om bekkenet mitt vil da;)

Vi skal på kino i kveld, ellers så har jeg planer om å lage hans favoritt cookies i hjerteform i dag, om jeg får tid :-) det er han som pleier å være storslagen og romantisk på denne dagen. På vår første valentinsdag overrasket han meg tok meg med til Roma, en by jeg alltid har hart lyst til å reise til, og hvor vi senere hadde bryllupsreise. Så denne dagen er litt spesiell :-)

Her i huset er mannen fullstendig i mot Valentines day! Han mener det er en teit amerikansk tradisjon skapt av markedet for å å selge mest mulig! Er ganske enig egentlig! Syns det er en upersonlig dag! Som mannen sier så vil han heller gi meg blomster og oppmerksomhet alle andre dager enn denne :)

Dager som denne skaper forventninger og press... Syns det blir helt feil! Og for å ikke glemme de som er single!!!

Her er det ingen feiring av dagen og det har det aldri vært heller. Synes ikke noe om det rett og slett, handelsstanden som lager nye tradisjoner for å tjene penger.

Her er det bare meg og hundene :) kjenner jeg ikke bryr meg så veldig om denne dagen, selv om jeg vurderte å kjøpe blomster til meg selv :p

Back
Topp