Alle har da bra?!:)

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Håpa de har hatt og fremdeles har ei bedagelig julefeiring! :) Her går da i vralting mellom besøk og ellers sofa me gubben..:-P

Har slete me ei sjuka no i vel 6 veke,begynna å bli rimelig lei! Først "berre" forkjøla.. So kom ørebetennelse.. No e da bihulebetennelse so trone høgast.. O.o

Har fått kommentar på at "No høyres da ut som om ongen kjem innen to veke " og "du blir ikkje frisk før mini kjem ut"... Andre so e sjuke no om dagen eller?!..:p og har da nåke me graviditeten å gjera egentli?!..

Er litt tett i nesa bare, og tungpusta.. Og det var visst heeeelt normalt ..

Du får vel masse fine antistoffer til veslebarnet nå da? Se på det positive.. Sikkert ikke lett. Kjedelig å være syk når man er høygravid i tillegg...

Er litt tett i nesa bare, og tungpusta.. Og det var visst heeeelt normalt ..

Du får vel masse fine antistoffer til veslebarnet nå da? Se på det positive.. Sikkert ikke lett. Kjedelig å være syk når man er høygravid i tillegg...

Ja, va da eg og tenkte..:-P men fryktelig slitsomt..:-o Men sist legebesøk sa an at penicillin el antibiotika ikkje gjor nåke skade onda graviditeten.. Då skjønna eg ikkje heilt koffor eg ikkje har fått medisin te no..?! :o

Jeg har 38 i feber og er i elendig form :-( håper virkelig ikke fødselen setter i gang nå, for det orker jeg ikke. Har mye vonde kynnere også. En uke til termin bare. Har du tatt paracet? Jeg har tatt noen.

Ja, va da eg og tenkte..:-P men fryktelig slitsomt..:-o Men sist legebesøk sa an at penicillin el antibiotika ikkje gjor nåke skade onda graviditeten.. Då skjønna eg ikkje heilt koffor eg ikkje har fått medisin te no..?! :o
Kanskje du ikke har høy nok crp?

Jeg har 38 i feber og er i elendig form :-( håper virkelig ikke fødselen setter i gang nå, for det orker jeg ikke. Har mye vonde kynnere også. En uke til termin bare. Har du tatt paracet? Jeg har tatt noen.

Off.. Føle me deg! Har hatt litt feber den sista veko eg og,men dei siste tre dagane har vore verst :( har vel tatt tre paracet sio søndag,men tar kun halve om gongen.. Føle ikkje for å ta so mykje meir..:-P

Har ikkje kynnera her då,ikkje meir enn vanli.. Håpa du får bli frisk og samla krefter te fødselen vertfall!!..:)

Jeg er frisk og rask, men sambo fikk omgangssyke i natt..krysser fingrene for at jeg slipper unna..12 dager til termin så omgangssyke og fødsel frister ikke..

Jeg er frisk og rask, men sambo fikk omgangssyke i natt..krysser fingrene for at jeg slipper unna..12 dager til termin så omgangssyke og fødsel frister ikke..

Ooo.. Nei, den e lei! Eg slapp heldigvis den sjuko når gubben hadde da for eit par veke sio! Lykke å sleppa da vertfall! :)

Faktisk *bankibordet* er jeg frisk :)
Hvis vi ser bort i fra høye BT og alt det andre tullet som følger dette svangerskapet :P

Ellers bare rastløs i dag :)

Ellers har jeg slitt med den ene forkjølelsen etter den andre dette svangerskapet. Håper det holder seg :)

Jeg sliter med bihulebetennelse inntil x5 per år, veldig slitsomt. Tatt antibiotika bare 1 gang i år heldigvis (etter 14 dager med vondt), da bihulebetennelse ofte går over av seg selv innen 10 dager. Selv om det er vondt og kjipt hver gang.

Det som ofte avgjør om legen vil gi antibiotika er om bihulebetennelsen er bakteriell eller virus. Antibiotika virker ikke på virus, og ofte er akutt bihulebetennelse forårsaket av virus viser forskning.

Faktisk *bankibordet* er jeg frisk :)
Hvis vi ser bort i fra høye BT og alt det andre tullet som følger dette svangerskapet :P

Ellers bare rastløs i dag :)

Ellers har jeg slitt med den ene forkjølelsen etter den andre dette svangerskapet. Håper det holder seg :)

Banke i bordet med deg! Ikkje kjekt å vera sjuk no vertfall!:o
Korleis går da me deg no då,og BT ditt?

Jeg sliter med bihulebetennelse inntil x5 per år, veldig slitsomt. Tatt antibiotika bare 1 gang i år heldigvis (etter 14 dager med vondt), da bihulebetennelse ofte går over av seg selv innen 10 dager. Selv om det er vondt og kjipt hver gang.

Det som ofte avgjør om legen vil gi antibiotika er om bihulebetennelsen er bakteriell eller virus. Antibiotika virker ikke på virus, og ofte er akutt bihulebetennelse forårsaket av virus viser forskning.

Ja, da e nok virus her i gården.. Ganske slitsomt..:/ har og vore ein del plaga me både bihule og halsbetennelse oppøve,men heldigvis ikkje so mykje i år!.. E tydeligvis da eg får igjen for no .. Hehe..:-P

Ja, forkjøla og har akkurat hatt omgangssyke :( i tillegg til å stadig ha vondt i hoftene. Stivner sånn pga kulda :(

Har heldigvis sluppet unna å vli syk bortsett fra en forkjølelse i månedsskiftet nov/des. Heldigvis frisk fra den, men mannen tror han brygger på en ørebetennelse.
Ellers har jeg fått "straffen" etter 2 dager med juleselskap hvor nå bekkenet og korsryggen er så vondt at jeg knapt kunne gå da vi dro hjem fra siste besøk igår kveld. Sitter ennå litt i så heldigvis er det ikke flere julebesøk denne julen. Ting kan skje når som helst nå siden termin er på torsdag neste uke;-)

Usj, sliter med noe av det samme her også. Vært forkjølt lenge, og vært innom betennelse både i ører, øyne, bihuler og hals i løpet av desember :eek: Har ikke vært så ille at jeg har trengt antibiotika, men ille nok til at jeg er drittlei :p Trodde det var over nå, men i dag kjentes det ut som noen hadde vært i halsen min med grovt sandpapir da jeg våkna. Som om kroppen ikke har nok å gjøre fra før :p

Blærh.. Verken omgangssyke, bekkenvondt eller andre sjuke e kjekt altså!:( eg håpa bare sjuko forsvinne før mini ska ut..:-P blir jo lei bare av å gå på butikken..:-P

Ikkje nåke kjekt når ein ikkje har nåke ein kan gjera for å bli frisk heller.. Satt i går å dampa trynet i ingefærvatn.. Men våkna i dag me ørebetennelse på andra øyra så.... :-P Heh.. Got to love it!..:p

Jeg er frisk, men plages med bekkenløsning, og merker mer til svimmelhet og blodtrykksfall enn før. Har også hatt et par episoder den siste uka hvor jeg har merket at blodsukkeret har blitt for lavt, og at jeg da blir kvalm, skjelven/ør og kaldsvett. Hjelper med noen glass sukkerholdig saft.
De siste dagene har det verket litt i ryggen, og det har vært mye nedpress, og den stikkende følelsen av at noen kjører en kniv oppi der...:-0
Er 35+0 i dag, så håper snuppa ikke har tenkt seg noe sted før om tidligst to uker.

Back
Topp