Alle gode ting er....fire?

Tusen takk Dragen, men det ser ut til at det antagelig var en kjemisk graviditet, så det ble kun et kort besøk her inne på Babyverden. Jeg fjerner ikke termin helt enda, avventer en siste hjemmetest i morgen tidlig.

Vi tok testen sammen lørdag ettermiddag, han fikk lese av resultatet, som var helt det HAN forventet. Ikke Gravid. Hm...
Etter tre positive tester dukket det plutselig opp en negativ. Jeg skjønte ingenting, og tok en ny i ettermiddag. Nok en gang negativt resultat. Jeg er ikke lei meg eller skuffet, jeg har tre barn og var egentlig ferdig, og selv om jeg umiddelbart følte en tilknytning, så klarer jeg å gi slipp, det ville jo aldri vært liv laga uansett, når spiren gir tapt så tidlig. Men det er rart når det snur så plutselig, har aldri opplevd det før, men så nærmer jeg meg førti så det er vel bare slik det er. Sjekket tempen også nå, og den har sunket...det bekrefter jo bare testen.

Men, det blir som nevnt en test i morgen tidlig, er den negativ så er det jo bare å vente på mensen, skjønt det slik at den kan bli utsatt 4-5 dager etter en kjemisk graviditet.
 
Det var en negativ test, så da konkluderer jeg med at jeg hadde kun en kjemisk graviditet. Ikke fått mensen, men den kommer nok i løpet av uken. Takk for meg.
 
Back
Topp