alle flytrafikk stoppet?

Frisøren87

Glad i forumet
me reise t egypt på lørdag så eg håpe at all flytraffikk e åpna igjen.. på vg.no så meinte de at det sko ver stengt idag å i morgen... så får krysse fingrene for at alt er som det skal på lørdag...

men er trist for island....

Håper dere får kommet dere på tur! Krysse fingre!
Leste dog at meterologene antok at det kom inn mer fredag da.. m vinden..

Sambo skulle på guttetur idag.. flyet fra Rygge skulle ha gått 1145...

Kl 4 i natt våkna jeg og var bombesikekr på at det ble kansellert.. Og ja! det ble det...
Fikk motivert han til å tenke på andre måter å komme seg dit på...
Så fikk tlf kl 9 om at hele gjengen satt på buss til Køben og derfra til Berlin i efta!!

Så det var flott![:D]
Håper luftrommet åpner igjen til mandag kveld da, for da skal de hjem.. sikkert fyllesyke til tusan..muhaa!!

vi skulle til island i dag tidlig vi...   
men her sitter vi..  [>:] hehe...

håper det ordner seg fort, for dette er ikke gøy!

min stemor sitter fast i england.. heldigvis er hun der me jobben.. så hu får jo alt graits å ekstralønn haha

De skulle ha stengt ut morgendagen tror jeg... men de kan jo still endre det[&:] Det stinker svovel i hele bydga mi iallefall etter den vulkanen..

ORIGINAL: Lillesnille

De skulle ha stengt ut morgendagen tror jeg... men de kan jo still endre det[&:] Det stinker svovel i hele bydga mi iallefall etter den vulkanen..
ja her og, grøss!

Det siste nå er at det er mest sannsynling stengt til og med søndag.. Og dette kan vare i ukevis, for de venter på et utbrudd til i en annen vulkan der borte...

Alt kommer helt ann på vinden og hvordan den "oppfører" seg...

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Det siste nå er at det er mest sannsynling stengt til og med søndag.. Og dette kan vare i ukevis, for de venter på et utbrudd til i en annen vulkan der borte...

Kan ikke bare alle islendingene sette rompa si oppi da, så får de svi selv ..istedet for oss[:-][>:] (hehe, ikke slektningene til de her inne da, er sikkert noen det også [:D])

ORIGINAL: Lillesnille

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Kan ikke bare alle islendingene sette rompa si oppi da, så får de svi selv ..istedet for oss[:-][>:] (hehe, ikke slektningene til de her inne da, er sikkert noen det også [:D])

Haha ja ikke sant[8D]

Uff, håper at det gir seg snart.. Må være utrolig kjipt for de som skal ut og reise!!!!!![&:]
Jeg for min del håper at det ikke varer altfor lenge, for skal til Stockholm og feire svigers sine bursdager om 2 uker... Så får håpe det har gitt seg til da..

Back
Topp