Alle fødet?

Jeg har termin på torsdag, og har hele tiden hatt en følelse av å føde før det.. Men ikke nå lenger.. Jeg syns alle føder før termin, så da må jo noen av oss sørge for å opprettholde statistikken som sier at de fleste førstegangsfødene går over termin.. :P

Jeg har termin på torsdag, og har hele tiden hatt en følelse av å føde før det.. Men ikke nå lenger.. Jeg syns alle føder før termin, så da må jo noen av oss sørge for å opprettholde statistikken som sier at de fleste førstegangsfødene går over termin.. :P

Jeg blir nok med i statistikken. Har termin i dag og regner nok med at det kommer til å gå noen dager til.

Er med på å holder den statistikken jeg også!! [emoji1303][emoji36][emoji3][emoji12]

Termin i dag....ingen nye tegn på at noe er i gjerde. Fremdeles hyppige kynnere og nedpress hele tia, men blir ikke noe regelmessig ut av det. Noen av de kjennes som rier, kanskje to av fem. Fryktelig slitsomt

sitter no her enda med baby i magen :p 4 dager over. Skal til jordmor i morgen, har fått "terminkontroll" på kk på lørdag, men skal spørre om time før pga veldig mye plager, knapt sovet siden forrige tirsdag, og klarer nesten ikke gå.. Heldigvis fikk mannen ta ut omsorgspermisjonen sin nå!

Jeg fikk kontroll noen dager tidligere pga at formen var som den var. Og det er jeg jaggu glad for. Fikk en mye bedre oppladning til fødselen (som ble igangsatt) med innleggelse og sovemedisin + overvåkning. Etter individuell vurdering ble fødselen satt i gang 6 dager etter termindato. Nå tok det 2,5 døgn før hun kom, men jeg vet helt ærlig ikke hvor jeg skulle hentet de ekstra fødekreftene fra om ikke jeg hadde fått den oppfølgingen og hadde gått til fødselen startet av seg selv. For ikke å snakke om at jeg nå skal ha overskudd til et lite menneske <3

Mas deg til en kontroll, og vær ærlig på hvordan formen er :) Lykke til! Uansett - snart i mål :)

Jeg fikk kontroll noen dager tidligere pga at formen var som den var. Og det er jeg jaggu glad for. Fikk en mye bedre oppladning til fødselen (som ble igangsatt) med innleggelse og sovemedisin + overvåkning. Etter individuell vurdering ble fødselen satt i gang 6 dager etter termindato. Nå tok det 2,5 døgn før hun kom, men jeg vet helt ærlig ikke hvor jeg skulle hentet de ekstra fødekreftene fra om ikke jeg hadde fått den oppfølgingen og hadde gått til fødselen startet av seg selv. For ikke å snakke om at jeg nå skal ha overskudd til et lite menneske <3

Mas deg til en kontroll, og vær ærlig på hvordan formen er :) Lykke til! Uansett - snart i mål :)

Slapp heldigvis å mase meg til kontroll, for plutselig ville lillesøster ut :p

Er spent på om vi møtes, jeg skal på kontroll på sykehuset i dag [emoji6]
Nei så kult:D vi er enda her så det er stor sjans for det:) sitter å venter på jordmor skal bli ledig så jeg får maset meg til ny stripping eller HVA som helst for å få noe til å skje :hilarious:

Back
Topp