Alle fødet?

Firstimemother

Forelsket i forumet
Hei.
Lenge siden jeg skrev noe her. Er det noen som er over termin? Skulle føde den 6 junli og ingenting har skjedd enda. :banghead:

Håper du mente juli og ikke juni [emoji28] Ja, jeg hadde termin 8. juli....

Hadde termin 13, ingen baby enda her heller..

Termin i går, den 15, her er alt stille... venter og venter , føler at alle føder før terminen!

Termin i går, den 15, her er alt stille... venter og venter , føler at alle føder før terminen!

Jeg veit! Jeg fryktet derfor fødsel før tiden!!! [emoji23] jeg var så redd for å ikke rekke bryllupet til et vennepar i går, hadde jo nesten angstanfall hver gang d knep seg i magen de siste dagene [emoji23]

Venter å venter... termin til onsdag! Hvis jeg har rett kommer ho på torsdag! Føler alle andre har føda, så denne tråden trengte jeg:joyful:

Termin på fredag, ikke født enda. (Både jeg og mannen har tippet 18 uavhengig av hverandre, så får se om det skjer noe på tirsdag :p)

Termin i morgen. (Tirsdag 18.juli) Jeg regner med å gå minst en uke over. Aner ikke hvorfor, men kanskje greit å ikke være mentalt innstilt på at noe skal skje til termin. [emoji1348]

Termin i morgen. (Tirsdag 18.juli) Jeg regner med å gå minst en uke over. Aner ikke hvorfor, men kanskje greit å ikke være mentalt innstilt på at noe skal skje til termin. [emoji1348]

Jeg var i kontakt med føden istad, og spurte da i samme slengen om overtidskontroll på tidspunkt for denne, hun sa at vi får d dagen før, fordi de fleste føder som regel før overtidskontrollen. Jeg lo og sa bare "jaja, snakkes dagen før" [emoji12]
Her er d nok ikke noen som har tenkt seg ut før overtidskontroll, er 40+6 i dag! Men merker at noe skjer, men tror helt ærlig at d tar tid enda!

Gratulerer til dere som har født og lykke til med fødselen til dere andre! :)

Jeg ser på det sånn her: hver dag jeg går over= 1 ekstra døgn å få sovet og ladet batteriene. Jeg har ennå ingen plager og sover godt om natten så det er ikke så ille å vente. Men jeg gleder meg til å bli mer bevegelig og ikke bli så fort sliten i ryggen da [emoji5]

sitter no her enda med baby i magen :p 4 dager over. Skal til jordmor i morgen, har fått "terminkontroll" på kk på lørdag, men skal spørre om time før pga veldig mye plager, knapt sovet siden forrige tirsdag, og klarer nesten ikke gå.. Heldigvis fikk mannen ta ut omsorgspermisjonen sin nå!

Jeg ser på det sånn her: hver dag jeg går over= 1 ekstra døgn å få sovet og ladet batteriene. Jeg har ennå ingen plager og sover godt om natten så det er ikke så ille å vente. Men jeg gleder meg til å bli mer bevegelig og ikke bli så fort sliten i ryggen da [emoji5]

Der føler du og jeg det samme! Men nå har jeg en uke igjen før termin, så har uansett ikke rukket å bli lei eller utålmodig[emoji1]
Men ja, nå er jeg bare hjemme og koser meg og slapper av med god samvittighet! Lader batteriene som du sier[emoji4] Så er jeg jo heldig som deg og har ingen nevneverdige plager, så for min del har det jo vært lett å ikke gå lei! [emoji846]

Back
Topp