ALLe fått positiv test?

Ja da så, nei vet ikke noe om akkurat den delen da, men trodde bare ikke det ;)
Men da blir det ny test over helgen da? :)

Tenkte å ta en på mandag, og en på onsdag. Hvis mensen ikke kommer og de er negative bestiller jeg en time til legen tenkte jeg.
 
Jeg fikk positiv i går men den jeg tok i dag var negativ så er livredd for kjemisk. IKM er på tirsdag til meg så kan jo fortsatt være jeg er gravid. Jeg er kjempe sliten og har mye utflod, noe jeg aldri har ellers. Men kan være det er bare ønsketanker... får teste mer rett og slett.
 
Skulle hatt mensen i går, ingen tegn til den foreløpig. Følt meg kvalm hele uka, på samme måte som sist jeg var gravid. Tok en test nå i kveld, men den var negativ. Var SÅ sikker på at jeg var gravid nå, så ble litt skuffa.. får prøve igjen over helgen hvis ikke det dukker opp. Burde kanskje testet i morgen tidlig, men klarte ikke vente :p
 
Har fått positiv test men den er ikke veldig tydelig. Men tatt mange så vet de er positive. Cb sa på tirsdag 1-2 uker. Fikk økt melk i puppene (aldri forsvunnet etter datteren min) murringer og vonde pupper før positiv test så sjekket hver dag men ingen strek, venter et par dag og da var det en svak strek. Tok en cb uten ulesindikator som sa gravid. I dag har kvalmen kommet, puppene skal sprenges føles det ut som
 
Når du har lengre sykluser så har du EL seinere enn det appen automatisk går ut i fra. Du må stille inn hvor lang syklus du har, så blir det mer riktig.
 
Jeg hadde positiv test i går. Hadde forrige mens 24.august, men lang syklus på 32 dager. Dvs jeg er i uke 6 nå. Tellingen begynner fra forrige mens, men det blir nok større justeringer på termin etter ul i uke 20 for de av oss med syklus som ikke er på gjennomsnittet...
 
Jeg hadde positiv test i går. Hadde forrige mens 24.august, men lang syklus på 32 dager. Dvs jeg er i uke 6 nå. Tellingen begynner fra forrige mens, men det blir nok større justeringer på termin etter ul i uke 20 for de av oss med syklus som ikke er på gjennomsnittet...
Etter norsk regnemåte er du i uke 5+1 nå. Jeg hadde første mensdag 29.8 og er derfor 4+3 i dag. Positiv test 25/9 og positiv blodprøve 27/9
 
Etter norsk regnemåte er du i uke 5+1 nå. Jeg hadde første mensdag 29.8 og er derfor 4+3 i dag. Positiv test 25/9 og positiv blodprøve 27/9

Det stemmer at jeg er 5+1, og i den 6 svangerskapsuken.

Hentet fra babyverdens egen artikkel om svangerskapsuker: "Når det har gått 9 uker og 0 dager av svangerskapet, er fosteret 7 uker og 0 dager gammelt. Du kan si at du er ni uker gravid, eller at du er i den 10. uken (den uken du har begynt på, men ikke fullført enda)."
 
Back
Topp