ALLe fått positiv test?

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Har ikm uke 40, altså 1okotber.

100 000 sympotmer, alt fra murringer til hummørsvigninger men testene har vært negative...
Aldri slitt med pms eller voldsomme menssmerter. Så spent nå og venter til mandagen skal komme

Føler det er så mange som fikk positiv test alerede da de var 2-3 uker og sitter her straks i uke 6...
 
Har ikm uke 40, altså 1okotber.

100 000 sympotmer, alt fra murringer til hummørsvigninger men testene har vært negative...
Aldri slitt med pms eller voldsomme menssmerter. Så spent nå og venter til mandagen skal komme

Føler det er så mange som fikk positiv test alerede da de var 2-3 uker og sitter her straks i uke 6...
I uke 6?
Du skulle hatt mensen for lenge siden altså?
 
Har ikm uke 40, altså 1okotber.

100 000 sympotmer, alt fra murringer til hummørsvigninger men testene har vært negative...
Aldri slitt med pms eller voldsomme menssmerter. Så spent nå og venter til mandagen skal komme

Føler det er så mange som fikk positiv test alerede da de var 2-3 uker og sitter her straks i uke 6...

Jeg er på 3 dag etter ikm. Fremdeles ingen mens. Hatt masse murringer. Fått melk i puppene. Mye utflod. Er veldig trøtt og i periodevis kvalm. Så jeg er veldig usikker på hva som skjer her. Aldri vært sen på mensen før heller
 
Jeg er på 3 dag etter ikm. Fremdeles ingen mens. Hatt masse murringer. Fått melk i puppene. Mye utflod. Er veldig trøtt og i periodevis kvalm. Så jeg er veldig usikker på hva som skjer her. Aldri vært sen på mensen før heller
Trodde ikke man produserte melk såå tidlig o_O
Har du tatt en digital?
 
Den skal komme 1 oktober. Siste mens startet 25 august. Har lang syklus på 35 dager i følge appen så er jeg i uke 5 nå.
Da er du ca like langt som meg og burde værtfall fått en positiv test..
hva har du testet med?
 
Den skal komme 1 oktober. Siste mens startet 25 august. Har lang syklus på 35 dager i følge appen så er jeg i uke 5 nå.
Skjønner ikke helt hvordan du kan være så langt vist du venter mensen mandag??
 
Skjønner ikke helt hvordan du kan være så langt vist du venter mensen mandag??


Bare fulgt appen jeg, lagt inn første dag siste mens og sykluslengde

Har to apper. Begge står på dag 33, men den norske er uke 5 + mens den engelske er uke 4+ ... hvordan skal jeg telle dette da? Med 35 dagers syklus... den har vært på dagen 35 siste 3-4 årene. Første dag siste mens 25 august.
 

Vedlegg

  • F28F0A2A-8AA2-47EA-9994-E1A06440D5AD.png
    F28F0A2A-8AA2-47EA-9994-E1A06440D5AD.png
    439,1 KB · Visninger: 38
Bare fulgt appen jeg, lagt inn første dag siste mens og sykluslengde

Har to apper. Begge står på dag 33, men den norske er uke 5 + mens den engelske er uke 4+ ... hvordan skal jeg telle dette da? Med 35 dagers syklus... den har vært på dagen 35 siste 3-4 årene. Første dag siste mens 25 august.
Ville holdt med den norske , for den stemmer hos meg, den andre jeg har en en uke lengre :bored:
Men jeg vet hvor langt jeg er pga har blitt gravid med ivf forsøk..
 
Ville holdt med den norske , for den stemmer hos meg, den andre jeg har en en uke lengre :bored:
Men jeg vet hvor langt jeg er pga har blitt gravid med ivf forsøk..


Litt bedre oversikt da. Men hadde el 14 sept så aner sånn ca hvor langt så bare vente i spenning
 
Jeg har IKM på mandag, og er 11 dpo i dag. 3 + 4. Så hvis du venter mens på mandag så er du nok ca like langt [emoji4] Jeg har full kontroll pga prøverørsforsøk, men dersom du ikke har helt kontroll på når du har hatt EL, så er det vanskelig å vite nøyaktig hvor langt du evt er på vei. Det eneste som kan bekrefte det sånn ca er en digital test med ukesindikator, og tidlig UL [emoji4]
 
Hvis jeg er gravid nå så er dette nr 4. det visst mulig for fergangsfødende.. Men vi får se hvordan dette ender :) og ja det er en digital jeg tok i dag
Ja da så, nei vet ikke noe om akkurat den delen da, men trodde bare ikke det ;)
Men da blir det ny test over helgen da? :)
 
Back
Topp