Alle disse bekymringene :|

VaniljeRips

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Kjedelig tråd dette. Men disse bekymringene som kommer med en positiv test er litt slitsomme. Jeg hadde en MA mellom mine to barn og hadde en kjemisk i desember. Veldig glad for den positive testen igjen nå.. men jeg bekymrer meg veldig for nok en kjemisk eller MA... Er selvfølgelig såpass tullete at jeg tok en test nå idag 4+3 bare 1,5t siden siste toalettbesøk. Den er veldig veldig svak og jeg blir selvfølgelig kjempe stressa... Noen som har noe positivt å komme med ifht svake streker/lav HCG når man er rundt 4+3?

Har fått streng beskjed om at det skal gå minimum 4 timer mellom dobesøk og slike tester med ikke så mye væskeinntak i mellomtiden. Så kan bare være det at hcg ikke hadde nok konsentrasjon i urinen. Ellers kan jeg med erfaring si at om det er RFSU strimmeltester du brukte, så er de lite til å stole på med sine ultrasvake streker [emoji14] har du prøvd ukesindikator fra cb? Satser på at spiren sitter denne gang [emoji173] veldig trist å måtte gå gjennom det du har :(

Mine ene sett strimler brukte laaang tid på å bli sterke ift de andre. Og så tidlig ville jeg ikke testa etter så kort tid, altså. Prøv å slapp av og test heller i morgen tidlig om du må [emoji4]

Forstår deg så godt! Jeg er så sinnsykt redd for å miste selv, og klarer ikke å slappe skikkelig av før jeg har vært på UL..

Men prøv å ta en test med morgenurin i morgen :)! Så satser vi på at det går hele veien til oktober [emoji173]️

Jeg forstår deg kjempe godt! Hadde en MA i uke 12 i september, første gangen som gravid, og gravid på nytt nå - 5+0 i dag. Alt jeg har ønsket meg de siste månedene, er å bli gravid igjen, men når jeg så blir det, så er det bare bekymringer her også. Forventer blod hver gang jeg er på do - helt tullete. Prøver veldig hardt å slappe av og være glad - sjansen for at det går bra denne gangen er jo stor :-) Jeg ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for at det sitter denne gangen

Uff ja, du er ikke alene med alle bekymringene. Er 5+0 idag, og vet det er mange som mister rundt denne tiden og synes egentlig det er ganske skummelt. Hjelper jo heller ikke å lese her inne at det alt er noen som har måtte flytte ut igjen[emoji52]
Og når jeg da idag har hatt tidvis ganske sterke tak i magen så kommer bekymringene fort..

Viktig å huske at det ikke alltid er like mye fargestoff i alle disse strimlene. Testet først på ettermiddagen,fikk sterk strek. Dagen etter på morgenurin var den kjempesvak. Testet igjen dagen etter,og den så fin ut igjen. Lett å la seg stresse av det her..

Absolutt ikke aleine, og må si det er litt godt å vite at det er flere som føler på mye av det samme som meg.Føler meg ganske paranoid selv, men prøver å være positiv. Tror samboer begynner bli lei av min snakk om SA og andre engstelser, men vanskelig legge det fra seg helt.Føler at smertene i magen er tidvis sterkere i dag enn tidligere som naturlig gjør meg litt ekstra redd. Lettet hver gang jeg er på do og det ikke er noe blod å se, selv om jeg vet at litt blod nødvendigvis eller ikke er noe engste seg over. Første gang jeg er gravid så føler meg jo totalt uvitende i tillegg.

Takk for at dere svarer og deler deres erfaringer! Det hjelper jo litt på disse bekymringene. Vi får prøve å tenke positivt og ikke bekymre oss for mye. Som noen av dere har skrevet var det passe dumt å teste som jeg gjorde igår. Her er dagens tester
74a21e92076e0bb19b7e903d61f7a808.jpg

Bekymrer meg ikke for at det bare står 1-2 uker på cbd før jeg er 5+1. Om det står det da også så blir jeg bekymret.
Krysser fingrene for oss alle sammen. Også er det fint å ha et sted hvor man kan skrive ned bekymringene sine. Det hjelper :)

Back
Topp