Alle dere kvalme gravide

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Prøv tyrkisk pepper og solo. Fantastisk

Ååå, nå fikk jeg veldig lyst på tyrkisk pepper...

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal kjøpe solo! Har ikke turt å smakt da jeg ble dårligere av fanta! Men appelsinjuice, det er godt for tiden!!:D

Jeg er ikke spesielt kvalm, men det har vært veldig deilig med farris med lime i det siste. Jeg som ikke liker farris til vanlig :P

For meg funker appelsinjus, og frukt :) er kvalm heele tiden :-/ bare litt over 4 uker igjen nå!

Det tror jeg ikke jeg hadde fått ned nå:). Her går det mest i vann,epler, vannmelon og tørre knekkebrød..

Skal kjøpe solo! Har ikke turt å smakt da jeg ble dårligere av fanta! Men appelsinjuice, det er godt for tiden!!:D
Fanta er definitivt ikke det samme. Lenge leve solo

Solo funka ikke før meg! Er ikke skikkelig kvalm, men kommer over meg noen ganger i løpet av dagen. Ikke spy-kvalm, bare veldig uggen og svimmel. Cola funker litt da, men vil ikke drikke mye av det! Med førstemann var jeg ikke dårlig I DET HELE TATT!

Har funka med lakris før her, og cola, mariekjeks:) Var lenge kvalm med de to første, nå har jeg hatt en og annen dag med kvalmebøyer foreløpig;)

Fant ut det med tyrkisk pepper selv, men nå etter snart to uker med litt hver dag har jeg mistet lysten på det og. Går i Non Stop nå av alle ting. :s

Back
Topp