Alle bv damer!

MissyC

Elsker forumet
Nå har jeg vært ute med kjeften min igjen og inngått et lite veddemål.kameraten min får en tjuepakning hvis ikke jeg klarer å få 50 besøkende til bloggen min.så da ber jeg dere please klikk på linken.dere kan trykke dere vekk med en gang.kom igjen.vil ikke tape mot ham.tusen takk jenter!

http://www.hobbybakeren.blogspot.com

Sånn..! Men har vunnet nå så dere trenger ikke trykke mer..Tusen takk!!!

Dagens billigste triks for å få klikk på bloggen [8D]

sånn! [:)]

www.hobbybakeren.blogspot.com
ORIGINAL: Lykketroll m/2gutar

sånn! [:)]

Hadde det gått an å trykke på bloggen uten å kopiere, lime inn osv skulle eg gjort det.

ORIGINAL: eplemos

Hadde det gått an å trykke på bloggen uten å kopiere, lime inn osv skulle eg gjort det.

Ja du, det er tungvindt... [;)]

dersom du skriver bloggadressen din sånn:
http://hobbybakeren.blogspot.com

Så kan vi gå inn bare ved å trykke på linken, i stedet for å kopere adressen og lime den inn i vinduet.

Måtte lagre som favoritter, jeg planlegger muffins til barnehagen når snuppa har bursdag, flott at du la ut oppskrift på glasurer! Hvilken anbefaler du av smørekrem og den hvite sjokoladekremen?
Og tror du jeg må tilpasse oppskriften og evt. ha i mindre eller mer av noe når jeg skal ha i konditorfarge?

ORIGINAL: toneany

Måtte lagre som favoritter, jeg planlegger muffins til barnehagen når snuppa har bursdag, flott at du la ut oppskrift på glasurer! Hvilken anbefaler du av smørekrem og den hvite sjokoladekremen?
Og tror du jeg må tilpasse oppskriften og evt. ha i mindre eller mer av noe når jeg skal ha i konditorfarge?

Bruker du skikkelig farge og ikke den i butikken trnger du ikke ha noe mindre..
Men min favoritt er den med sjokolade..
200 gram smør,250 gram melis,4 ss kakao og 2 ts vaniljesukker..Den er jo bare brun da men smaker fantastisk syntes jeg..Men er jo smak og behag da..

Så fin blogg, og så utrolig flink du er til å bake ;D

ORIGINAL: MissyC

200 gram smør,250 gram melis,4 ss kakao og 2 ts vaniljesukker..Den er jo bare brun da men smaker fantastisk syntes jeg..Men er jo smak og behag da..

Jeg har butikkkjøpt, har ikke så mye valg her. [8D]
Vil helst ha hvit krem, for jeg skal lage lyse muffins, med sjokoladelinser i, og så blir det noe form for kremglasur/smørekrem, ville farge den gul, og så oppå der skal jeg ha en sånn rosa glitter-gele (sånn på tube), og kaanskje strø. Skal lage søøøte muffinser. [:D]

Jeg har butikkkjøpt, har ikke så mye valg her. [8D]
Vil helst ha hvit krem, for jeg skal lage lyse muffins, med sjokoladelinser i, og så blir det noe form for kremglasur/smørekrem, ville farge den gul, og så oppå der skal jeg ha en sånn rosa glitter-gele (sånn på tube), og kaanskje strø. Skal lage søøøte muffinser. [:D]

Hvis du liker det søtt kan du jo lage den rosa prinsesseglasuren..Men da må du ha melis med jordbær smak..Den blir rosa..Sååå skjønn..

ORIGINAL: lillebebis

Så fin blogg, og så utrolig flink du er til å bake ;D

Tusen takk..

OG steike for et fint 8-måneders bilde..Hvor har du fått tak i det 8 tallet? Lekematte?

Ja det er sånn lekematte fra Nille :) Har tatt bilde hver mnd med det tallet han er i antall mnd :)

da er d gjort. men du burde gjøre noe med det - slik at man slipper og kopiere linken.

Back
Topp