Alle burde se denne :-)

Den var veldig fin. :-) Fikk til og med samboeren til å gidde og se på noen sekunder. ;-)

HAHA da var du god! Kunne kanskje lurt min til å se litt også, men han hadde kun gjort det for å glede meg - haha og han hadde sikkert etterpå sagt noe sånn som at , ja, den var jo fin. Hva er det til kveldsmat? :p.. Men den er herlig den der, hvert barn er jo et stort mirakel! Fikk nesten tårer i øynene, enda jeg hadde sett den før... Da babyen kom ut spesielt da, for det har jeg jo opplevd, og det er bare utrolig...

Jeg og samboeren min smalt den opp på Apple-tv'en fra mobilen og så den sammen for en uke siden eller noe sånt. Begge synes den var veldig fin og interessant å se! Anbefaler den :) den er så nydelig!

HAHA da var du god! Kunne kanskje lurt min til å se litt også, men han hadde kun gjort det for å glede meg - haha og han hadde sikkert etterpå sagt noe sånn som at , ja, den var jo fin. Hva er det til kveldsmat? :p.. Men den er herlig den der, hvert barn er jo et stort mirakel! Fikk nesten tårer i øynene, enda jeg hadde sett den før... Da babyen kom ut spesielt da, for det har jeg jo opplevd, og det er bare utrolig...
Det er mulig han gjorde det for å glede meg altså... ;-)

Fikk forøvrig kpmmentaren: "Jeg vet hvordan den her er 100% falsk... (Lener seg ned til magen min)... Jeg har nemlig aldri hørt sånn musikk komme ut herfra! Det er bare Hollywood hele greia." Ha ha ha ha ha! :-D

Den er kjempe fin!! :)

Back
Topp