Alle begynt i bhg?

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Er alle februar-barna begynt i bhg? Eller er det noen som fortsatt er hjemme? :)

Min begynte for to uker siden :) og stortrives! Har det mye bedre i bhg der han får sosialisert seg og utfoldet seg enn hjemme sammen med meg :p

Min begynte for to uker siden :) og stortrives! Har det mye bedre i bhg der han får sosialisert seg og utfoldet seg enn hjemme sammen med meg :p
Signerer denne. Det samme gjelder her :-D

• Liker
Reactions: BMC
Begynte 4 august :) koser seg, selv om han ikke liker at jeg drar.. Vært syk noen dager nå..

• Liker
Begynte 10. August. Og de stor koser seg. Leveringen har vært hardt for Y, men nå har det begynt å løsna. :)

• Liker
K begynte 2.mars i år :) Barnehagen er stor stas synes han. Og utviklinga har fått skikkelig fart etter bhgstart :)

• Liker

Det samme opplever jeg :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor lenge har dere planer om å være hjemme? :) deltar dere på mye utenfor hjemme? Barnesang, åpen bhg osv?

Et år til:-)

Åpen bhg er ikke et tilbud her men går på småbarnstreff,og treffer barn ellers i hverdagen.
Et helt vanlig småbarnsliv uten stress :-)

Han har gått i bhg siden januar. Fungerer fint selv om jeg skulle hatt litt mer tid med han til tider :-)

Begynte 3 august og er heldigvis bedre nå:) var nok en del grining i begynnelsen:( nå er det mest når jeg drar.

Oh yeah! Min starta for ganske lenge sia :P

Startet 17.august, og det går kjempebra. Hun storkoser seg og er trygg på de voksne på avdelingen. Er kun 7 barn på småbarnsavdelingen der, så de har rolige fine dager.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp