All respekt

Stjernestøv

Glad i forumet
Juli13-jentene
Til dere med kolikkbarn!
Lillemann er syk og skreik stort sett i hele går mens jeg var alene med han, og våknet med en gang han hadde sovnet i hele natt. Jeg syns det er helt forferdelig, og kom da til å tenke på at mange har det sånn i lang lang tid!
Jeg vet jo at man bare MÅ, men å holde ut noe sånt er virkelig tøft gjort. Så all respekt til dere. Det er da man ser hvor heldig man er som har et friskt og fornøyd barn:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Min baby hadde kolikk til han var 5 måneder. Jeg vet det var jævli, vi har to barn til under 5 år i tillegg, men vet du? Jeg kan nesten ikke huske det. Blir nesten som fødselen, husker det var vondt, men ikke HVOR vondt :p

God bedring til lillemann :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Min baby hadde kolikk til han var 5 måneder. Jeg vet det var jævli, vi har to barn til under 5 år i tillegg, men vet du? Jeg kan nesten ikke huske det. Blir nesten som fødselen, husker det var vondt, men ikke HVOR vondt :p

God bedring til lillemann :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er bra man er laga slik at man glemmer, ellers tror jeg ikke man hadde fått fler barn:p under fødselen sa jeg til meg selv at jeg ikke kunne forstå hvor dumme folk var som gikk igjennom det fler ganger. Bare få uker etterpå huska jeg jo ikke hvor vondt det var:p samme blir det bel med hyl og våkenetter.
Tusen takk, nå soover han iallfall, håper det varer i natt:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp