ALL RESPEKT OG ÆRE

stoltmortil4

Gift med forumet
til dere alene mødre/fedre!!!
jeg er i elendig form sjøl og attpåtil har 3syke unger hjemme som sutrer og griner og ja.....har jo mest lyst å henge de på en krok og la de henge der til pappan kommer hjem[&:]
så jeg bøyer meg i støvet og tar av meg hatten for dere som klarer dette helt alene dag ut og dag inn!!!!

Takk..[:)][8D]

Det er faktisk ikke såååå ille altså[;)]

ORIGINAL: EksamensRævva

Takk takk [8D][:D]

Masse god bedring forresten [:)]

Sign.

Må bare si en ting. Det som er fordelen med å være alene hele tiden er at man ikke er vant til å dele ansvaret med noen. Da er det heller ikke så slitsomt som når noen som er to plutselig blir en i en periode.[;)]

ORIGINAL: Lissyjane

ALL ÆRE til deg! TRE unger du. Ja jeg er alene,men det kan ikke sammenlignes med å ha tre barn og attpåtil hvor alle er syke[&o] God bedring til alle sammen[:)]

Nei DET er helt sant,jeg har bare en jeg også,og det er jo ingenting i forhold.[:)]

ORIGINAL: fairy

Sign.

Må bare si en ting. Det som er fordelen med å være alene hele tiden er at man ikke er vant til å dele ansvaret med noen. Da er det heller ikke så slitsomt som når noen som er to plutselig blir en i en periode.[;)]

Det er OGSÅ helt sant..[:)][:)]

ORIGINAL: fairy

Sign.

Sign.

takk[:)]  setter pris på det[:)]

men som de andre sier, jeg har bare en, kan ikke måle seg med 3...

og det og være alene blir en vane, er noe helt annet enn å være vant til å dele ansvaret og pulutselig være alene en stund, det kan være ganske overvendenes, det vet jeg godt..

god bedring, og lykke til[;)]

sjønne godt du har en tøff periode
3 sjuke unga å i dåli form så har man lov t å være sliten å frustrert
veit bære sjøl æ holl på å bi gal m 2 skuke unga å ei bikkje når sambo e på havet over længere tid

go bedring t dåkk i heimen

takk for alle godbedring ønskene....
vi har jo 4unger(ene er heldigvis frisk) og når man er 2om ansvaret så går det jo veldig bra!
men når far må på jobb så er det ikke annet enn å holde ut[&:]
men heldigvis så er det ikke snakk om borte jobb altså,kommer hjem til kvelden!
men likevel jeg beundrer dere som klarer dere HELT alene med ungene!!!
jeg kunne ikke ha klart meg uten mannen!!!!

Signerer deg jeg også!!!
Sterke personer som greier å fungere alene med barn!!

Var alene igår natt og igår dag + kveld med syk unge.
Og jeg gikk nesten på veggen... gråt nesten osv. Hehe
La meg klokka 20:00. Var helt skutt!

Back
Topp