All denne "hamstringa"

Har brukt Libero hele tiden på begge mine.
Eldste slutta da hun kom til nr.6, og yngste er nå på nr. 6, og jeg kan iallfall 98% sikkert si, at jeg ikke kommer til å bruke noen annen bleie på henne.

Her "hamstrer" vi ikke direkte, men om vi likevel er innom Kiwi eller Rema, tar vi jo selvfølgelig med bleiepakker og barnemat!
Skader ikke å spare litt penger, og vi slipper iallfall å plutselig være tom for bleier en dag[;)]

En bleiepakke tar jo ikke store plassen, så den kan jo lagres oppå skap, under senga el.l. om så er ;)
Vi har bare et par stykker, så her står de i skapet på vaskerommet.

Nå har jeg ikke bleiebarn lenger men hadde jeg hatt så hadde jeg hamstret i store mengder [:D]

ORIGINAL: Nahemah

Herregud hva folk skal henge seg opp i as...[8|]
Selvfølgelig kjøper man masse når det er billig, det er jo masse penger spart!Nei jenter la oss alle vente til bleiene ligger på normalprisen igjen, for å spare penger er tydeligvis fy fy!![&:]

For meg er ikke det en selvfølge og DERFOR syns jeg det er snodig med denne hamstringa[;)] Om der kommer et supertilbud på toalettpapir så er det vel ingen som hamstrer til det går fra gulv til tak vel?[8|] [8D]

Kiwi har forøvrig reklame i avisen som sier "NY FAST PRIS" på både bleiene og barnematen[;)]

ORIGINAL: *Bestevennen*

Selvfølgelig kjøper man masse når det er billig, det er jo masse penger spart!Nei jenter la oss alle vente til bleiene ligger på normalprisen igjen, for å spare penger er tydeligvis fy fy!![&:]

For meg er ikke det en selvfølge og DERFOR syns jeg det er snodig med denne hamstringa[;)] Om der kommer et supertilbud på toalettpapir så er det vel ingen som hamstrer til det går fra gulv til tak vel?[8|] [8D]

Kiwi har forøvrig reklame i avisen som sier "NY FAST PRIS" på både bleiene og barnematen[;)]

JODA! I fjor var det salg på dasspapir på obs, folk gikk jo mann av huse. Som sagt, tror bare det er den norske folkesjela.

Er jo sånn at mange tar av når det er gode tilbud[:)] Men fint å spare penger da.

Blir ikke hamstre noe,rekker kanskje en pakke eller to når ungen er ute om tilbudet varer ut året, men for all del,kan være jeg blir en hamstrer i desember jeg også[:)]

Selvfølgelig gjør en det.. Har en stram økonomi, og øyner en sjanse til å spare noen kroner så GJØR en jo det..

Har enda ikke kjøpt en eneste bleie på de siste ukene. Tror ikke at jeg har gått glipp av noe heller, ettersom jeg har forstått så har jeg ikke så dårlig tid. Synes også jeg får bleier kasta nok  bleier etter meg i butikken fra før..
Jeg er ikke en del av den norske hamstrekulturen føler jeg. Hadde følt meg som den største gjerrigknarken om jeg hadde kommet med full tralle og bilen med tillhenger uttafor- nei det er ikke helt meg merker jeg.

965E41DE-B14D-8E7F-69B6-4CE5F53421B51.02.28 965E41DE-B14D-8E7F-69B6-4CE5F53421B5
1.02.28

Har enda ikke kjøpt en eneste bleie på de siste ukene. Tror ikke at jeg har gått glipp av noe heller, ettersom jeg har forstått så har jeg ikke så dårlig tid. Synes også jeg får bleier kasta nok  bleier etter meg i butikken fra før..
Jeg er ikke en del av den norske hamstrekulturen føler jeg. Hadde følt meg som den største gjerrigknarken om jeg hadde kommet med full tralle og bilen med tillhenger uttafor- nei det er ikke helt meg merker jeg. 965E41DE-B14D-8E7F-69B6-4CE5F53421B5
1.02.28

Jeg har brukt pampers 1 og 2. Nå går vi over til libero fordi jeg ikke finner så stor forskjell på 3er bleiene. Jeg har 4 pk med 3 og 4 pk med 4. Har lagringsplass og var på vei til å gå tom. Ser ikke problemet med å hamstre litt nå som økonomien er litt stram og tilbudet er der. Dessuten kan vi gi alle de ekstra bleiene til en mindre baby i familien når den er født, så det gjør ikke meg noe å plukke opp litt ekstra.

ORIGINAL: Labambie

Hvis ikke dette blir varig skal jeg sykle birken til neste år. [;)] SÅ sikker er jeg.

Oooooh!!!!!! Da skal jeg se Birken! [:D][:D][:D][:D]

Selvfølgelig kjøper man masse når det er billig, det er jo masse penger spart!
Nei jenter la oss alle vente til bleiene ligger på normalprisen igjen, for å spare penger er tydeligvis fy fy!![&:]

SIGN! La folk gjøre som dem vil.. Det er VELDIG kjekt å spare penger der man kan når man har dårlig råd.. men om man har penger i fleng så skjønner jeg at det ikke er så nøye. De fleste har vel benytta seg av et tilbud eller kjøpt en ting med nedsatt pris en eller annen gang..

Forresten så kjøpte vi enorme mengder bleier på Rema da de hadde kassesalg for en stund siden. 1 kr per bleie. Tror vi kjøpte 17 kasser med forskjellige størrelser. Lagret i stor kjeller. De bleiene har vi nå først klart å bruke opp og vi har spart MASSE penger! Har ikke kjøpt en bleiepakke siden den gang. Og akter ikke å kjøpe en pakke til med bleier til fullpris, så lenge jeg kan spare så masse penger på å kjøpe de nå og lagre de.

ORIGINAL: *Babysyk mamma*

Nei jenter la oss alle vente til bleiene ligger på normalprisen igjen, for å spare penger er tydeligvis fy fy!![&:]

SIGN! La folk gjøre som dem vil.. Det er VELDIG kjekt å spare penger der man kan når man har dårlig råd.. men om man har penger i fleng så skjønner jeg at det ikke er så nøye. De fleste har vel benytta seg av et tilbud eller kjøpt en ting med nedsatt pris en eller annen gang..

Det er forskjell på å benytte seg av et tilbud og kjøpe litt og det å hamstre. Kanskje eg legge meir i ordet hamstre enn andre gjør. Å kjøpe så en har 3 pk bleier liggende er da vel ikke å hamstre det? Når man hamstrer kjøper en i STORE mengder. Jeg også kjøper ting på tilbud, men jeg kjører ikke fra butikk til butikk, eller fyller handlekorga. For meg ser det bare teit ut. Men skjønner at jeg er en av få og det er heeeeeeeelt greit for meg[:D]

ORIGINAL: Minetosmågull

Utrolig hvor mange plasser bleier kan oppbevares, i bunnen av klesskap, under stellebord, vask ol. Vi skal hvertfall kjøpe en del framover, selv om jeg håper tilbudet er varig, så tror jeg ikke det da

[:)]

ORIGINAL: *Babysyk mamma*

Det er forskjell på å benytte seg av et tilbud og kjøpe litt og det å hamstre. Kanskje eg legge meir i ordet hamstre enn andre gjør. Å kjøpe så en har 3 pk bleier liggende er da vel ikke å hamstre det? Når man hamstrer kjøper en i STORE mengder. Jeg også kjøper ting på tilbud, men jeg kjører ikke fra butikk til butikk, eller fyller handlekorga. For meg ser det bare teit ut. Men skjønner at jeg er en av få og det er heeeeeeeelt greit for meg[:D]

Søkebegrep

Ja, jeg ser den..var kanskje litt feil å si det sånn.
Jeg er en av de som kan kjøre fra butikk til butikk for å spare penger..[:D] Men folk er forskjellige.. Har aldri kjøpt på kassevis av noe på tilbud foreløbig og kan skjønne det kan være liiitt flaut, men man er neppe den eneste om man gjør d [:)] Kommer i alle fall til å kjøpe 4 pakker bleier (d var vel d som var lov pr handel) når jeg er innom Kiwi eller Rema.

Vi hamstrer endel bleier nå om dagen, av den grunn vi har 2 bleiebarn og prøver på 1 baby til og da går det masse bleier, så skjønner ikke hva som er galt å ville spare litt på det store bleieforbruket?

Men du gjorde jo på en måte det selv når du kjøpte 4 store esker da [8|]

ORIGINAL: *Ønsker en baby til*

Vi hamstrer endel bleier nå om dagen, av den grunn vi har 2 bleiebarn og prøver på 1 baby til og da går det masse bleier, så skjønner ikke hva som er galt å ville spare litt på det store bleieforbruket?

Men du gjorde jo på en måte det selv når du kjøpte 4 store esker da [8|]

jeg kjøpte en str 4 og en str 5 selv,så kom bestemoren min med to kasser, hun ville kjøpe fler men jeg takket pent nei[;)]

Det er fryktelig lurt og økonomisk å hamstre når det er tilbud. Det er jo dumskap å IKKE gjøre det!

Ser Lambambie må legge seg i hardtrening[8D][:D]

ORIGINAL: Labambie

Hvis ikke dette blir varig skal jeg sykle birken til neste år. [;)] SÅ sikker er jeg.

Hoho, har du begynt å trene til birken nå eller?
Her er det ikke noe bleietilbud utenom det som var før krigen lenger, nemlig [:D][:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp