all by my self

Er enig med deg. Men kjedelig å føle at man går glipp av ting å:) jeg har blitt flinkere nå til å være innpå bv nå, å jeg håper alle andre å blir det, har kommet til en roligere periode nå pga alle som har født, så blir vel mere trafikk snart:)

Nå har jeg født da. Men jeg er her inne og på face. Sjekker fb å så inn her å sjekker alle som har født. Greit nå som bv er blitt app. Litt lettere å være begge plasser. Istede for da jeg var på mars11 for da fantes der ingen bv app. Og jeg ble å gå over til fb og kun der. Gla jeg er kommet meg inn her å da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå har jeg født da. Men jeg er her inne og på face. Sjekker fb å så inn her å sjekker alle som har født. Greit nå som bv er blitt app. Litt lettere å være begge plasser. Istede for da jeg var på mars11 for da fantes der ingen bv app. Og jeg ble å gå over til fb og kun der. Gla jeg er kommet meg inn her å da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er det en gruppe på Facebook og? :p

Fortsatt preggis jeg og :( felte faktisk akkurat en tåre fordi den lille gror fast inni der! Og det er fortsatt 10 dager til termin

Septemberbaby:)

Syns det er synd hvis alle nå "forsvinner" til FB. For de av oss som av diverse grunner ikke er der, blir det veldig lite folk igjen her inne..

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤
Heeelt enig! Æ e KUN her! Veldig kjedelig om alle bare forsvinn...
Opplevde desverre det med forje terminforum å det va frykitelig kjedelig! !!!

Back
Topp