All alone again!

Tjukkaaa

Forumet er livet
"all by myself.... dont wanna be all by myself anymooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooore!"

For et bra treff! Akkurat når jeg skulle skrive denne tråden slo jeg på tv 3 og der var Bridget jones på pysjen[8D].

Folk har en vane å etterlate meg når mannen allerede er bortreist....[>:]. Har hatt det fantastisk med søsteren min og hennes lille jente. Avsluttet det hele med fryktelig hektisk men morsom oslotur og var hjemme i dag.

Luktene utenfor har alle brukt opp sine pærer så ute er det helmørkt. ingen gatelys, ingen lys fra noen naboer, bare mørk og kald skog i alle retninger *skummelt*[&:]

Skulle i utgpkt kommet igang med resten av vindfanget men jeg tørr ikke ut til garasjen for å hente det jeg trenger.... så jeg tror jeg finner meg noe annet - er nok å gjøre som vanlig uansett[8D].

Kom å besøk meg tjukka!!!! Når skal du på skolen her+???

ORIGINAL: KathMor

Kom å besøk meg tjukka!!!! Når skal du på skolen her+???

Skakje på skolen... jo et treff i november engang... er jo "left to fend for myself" jo![:'(][:@][8D]

Men så klart jeg kan besøke deg snart[:D]

Gjør det tjukka!! Jeg er jo ledig på dagene jeg!! Alltid med på en løønsj [:D][:D][:D]

Gjør det tjukka!! Jeg er jo ledig på dagene jeg!! Alltid med på en løønsj [:D][:D][:D]

Blir sikkerrt en tur på meg til oslo i neste uke (altså ikke nå denne uken som kommer men etter der igjen) og da kan jeg stikke nesen innom kanskje?[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Blir sikkerrt en tur på meg til oslo i neste uke (altså ikke nå denne uken som kommer men etter der igjen) og da kan jeg stikke nesen innom kanskje?[:D]

Ja gjør det!! Bare send mld / ring du! Vi er alltid klare vi, Isabelle og meg [:D]

Av FB-statusene å dømme så vet jeg at du og søstra di har kost dere!!![:D][:D]

Skjønner godt du ikke vil ut i garasjen...[8D] Hehe.. Jeg hadde ikke turt...

Back
Topp