Alkoholfritt...

Sunshine1983

Elsker forumet
Jeg sitter her å koser meg med alkoholfri øl fra carlsberg... Så slår det meg plutselig at det står alkohol 0,5%...
Er det greit å drikke den eller ikke?
 
For at en drikke kan kalles alkoholfri må det være 0,5- %. Det er ikke farlig for gravide eller ammende, sa de på polet da jeg lurte på det samme om alkoholfri vin.
 
Jeg sitter her å koser meg med alkoholfri øl fra carlsberg... Så slår det meg plutselig at det står alkohol 0,5%...
Er det greit å drikke den eller ikke?
What??? Er det?
Jeg drakk tre sånne en lørdag og søndagen var jeg i så rar form følte meg skikkelig fyllesyk. Så har faktisk ikke klart tanken på å ta en øl til. :p Tenkte at styrer kroppen virkelig så over meg, klarer ikke nikotinfri snus heller. Ak som om kroppen ikke vil ha slikt, Hehe :p
 
Dette var interessant lesing kjente jeg. Ante ikke det var alkohol i hverken brød eller surmelk.. :)
 
Altså, brød og surmelk etc og alkoholfri øl. Øl er selvfølgelig ikke bra :p
 
Jrg har spurt både leger og jordmor, og drikker de med god samvittighet :)
 
Kan du ikke bare kjøpe claustaler istede da? Er ikke alkohol i den :) var selv ute i dag, kjøpte alkohol fri drink bare fordi det så så dumt ut når jeg satt ute å koste meg med de andre som drakk :)
 
Kan du ikke bare kjøpe claustaler istede da? Er ikke alkohol i den :) var selv ute i dag, kjøpte alkohol fri drink bare fordi det så så dumt ut når jeg satt ute å koste meg med de andre som drakk :)
Så lenge det er trygt å drikke, carlsberg uten alkohol, så gjør jeg det. Bare det beste er godt nok :p
 
Back
Topp