Alkoholfritt

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Jeg sitter her å vurderer å bli avholds etter svangerskapet, jeg er på mange fester og trives uten alkoholen, men er jo kjedelig med bare alkoholfri øl ig vin, det er mange gode drinker der ute. Ser jo at det er flere i vanlig butikk som en bare tilsetter alkohol og som smaker godt uten, så skal prøve de, men lurer på hva dere lager :)

Nå er det jo snart sommer og hadde vert godt med noe friskt :)

Og hvis noen vet om en oppskrift på en alkoholfri rom og cola (cpt. Morgan, og ikke si cola. :-P) så hadde jeg blitt evig takknemlig ;)

Men alle forslag tas imot og er jo kjekt med en liten oversikt, er sikkert mye andre kan bruke som hvite løgner i starten av graviditeten også ;)

Har vært avholds i over 10 år. :) Jeg drikker stort sett farris og sånn. Men hvis noen lager en strawberry daq uten alkohol takker jeg ikke nei! ;)

Smoothie ;) JEg har egentlig ikke tenkt å være avholds, men har 3 barn og ikke nytet alkohol siden før gravidideten med mitt 2.barn og det er snart 4år siden... :)

Vannmelon,bringebær, blodgrapefrukt i en blender og evt med litt eplejuice for å få ordentligkonsistens :)

kirsebær,mango,bringebær og evt bitttelitt banan. blandes ut med eplejuice.

7up,lime og mynteblader

eple,appelsin, gulrot og lime pressa til en juice :)

Last edited:
Frosne alkoholfrie Drinker som jeg har laget

Frosne jordbær
Isbiter
Sitron
Sprite
Sukker
Kjør dette i blenderen og pynt med mynte

Alkoholfri rødvin
Sprite
Appelsinjuice
Isbiter
Frisk frukt.
Bare blande sammen

Farris
Appelsinjuice
Tropisk nektar
Frisk frukt
Mynte
Bare blande sammen

Margaritamix
Sprite
Farris
Frisk frukt
Mynte
Isbiter
Bare blande sammen

Jeg drikker ikke heller. Ikke avholds men drikker ikke uansett. Tror jeg skal bestemme meg for å bli:) lager aldri noe fancy men så er jeg aldri på fest heller:P blir oftest til iste da jeg ikke liker brus. Evt eplecider uten alkohol

Når man er ute skal det ikke være now problem å få en god drink uten alkohol - det skal bartenderen klare

Back
Topp