Alkoholfritt

MissV

Forelsket i forumet
Dette er sikkert et skikkelig teit spørsmål, men det får gå. Hvilken øl er alkoholfritt? Har lest en plass at noen øl inneholder alkohol, mens det står at det et uten.. Stemmer det?
Hører at alkoholfri vin smaker gammel sokk.. Noen som vet om noen gode? Skal på hyttetur neste helg..

Er en hvit vin jeg pleier å kjøpe på vinmonopolet som er kjempe god, smaker veldig likt en mild hvit vin. Husker ikke hva den heter men skriver på om jeg husker det. Har prøvd en del alkohol frie øl men veldig få som er gode, har blitt veldig glad i aas uten orginal :)

Er en hvit vin jeg pleier å kjøpe på vinmonopolet som er kjempe god, smaker veldig likt en mild hvit vin. Husker ikke hva den heter men skriver på om jeg husker det. Har prøvd en del alkohol frie øl men veldig få som er gode, har blitt veldig glad i aas uten orginal :)
Hvitvin er det som jeg liker best, og øl da.. :) men er så redd at det plutselig skal inneholde alkohol.. :) skriv på om du plutselig husker navnet :)

Du får carlsberg, hansa og munkholm +++ på carlsberg står det på att inneholder 0,5% alkohol. Men det regnes som alkoholfritt. Det er pga gjæringen. Det er samme alkohol% i gjærbakst blandt annet. Så er bare å kose seg med alkoholfri øl :)

Du får carlsberg, hansa og munkholm +++ på carlsberg står det på att inneholder 0,5% alkohol. Men det regnes som alkoholfritt. Det er pga gjæringen. Det er samme alkohol% i gjærbakst blandt annet. Så er bare å kose seg med alkoholfri øl :)
Ah forstår :) så bra!! :) syns smaken av øl er ganske godt- håper jeg inner noe jeg liker :) takk for svar!

Ah forstår :) så bra!! :) syns smaken av øl er ganske godt- håper jeg inner noe jeg liker :) takk for svar!
Jeg syntes Hansa 0 var kjempe god i mitt første svangerskap:)

De jeg er med på hytta vet alle om min tilstand :) syns ikke det gjør noe å fortelle det til mine nærmeste så tidlig, tenker at om det går galt så er det lettere at mine nærmeste vet det :) blir godt med øl :)

Back
Topp