Alkoholfritt som ikke smaker høgg?

HanneA

Flørter med forumet
Jeg skal på fest i helga, og vanligvis er jeg den som blir mest snydens og danser på bordet Det er ingen vits med unnskyldninger for ikke å drikke, da det ikke er likt meg i det hele tatt.

Så spørsmålet er egentlig om noen har tips til noe alkoholfritt som er godt? Eller andre tips til å skjule at man ikke drikker alkohol? :)

Gruer meg allerede til julebord, da vi skal på restaurant, og det blir vanskeligere å skjule! :O

Syns Clausthalers Pale Ale er ganske grei. Også er Nanny State alkoholfri IPA god om du liker denslags [emoji6]

Jeg synes det som funka best var å helle på alkoholfri eplecider på en vanlig hvitvinsflaske. Synes ikke de alkoholfrie var så gode. Evt har jeg hørt musserende er bedre, men litt vanskelig å kamuflere at den er alkoholfri da [emoji28]

Calsberg uten synes jeg smaker godt til å være alkohol fri [emoji5]

Hvis du liker hveteøl, er Erdinger sin alkoholfrie veldig god. Den smaker som vanlig øl.

Jeg synes hveteøl er den beste alkoholfrie ølen. Erdinger og Paulaner er best, men også munkholm sin hveteøl er ok. Brewdog nanny state som flere nevner er også god. Ellers er det mye øl som smaker veldig vassent.

Men om du skal skjule at du ikke drikker må du nok gå for å fylle en tom vinflaske med noe alkoholfritt. :)

Jeg drakk Himmelstund på fest i helgen... ingen som reagerte siden det så ut som en flaske med hvitvin.. Smakte ganske godt også :) litt som Mosel brus

• Liker
Reactions: Avj
Himmelstund som flere nevner, ellers synes jeg sagene kjørepils og carlsberg er best av øl :)!

Merker at det er en fordel å være avholds innimellom. Ingen som stiller spørsmål.

Kjøpte en rødvinflaske og bytta etikett med en med alkohol i. Den var ikke spesielt god, men folk gikk på :P

Back
Topp