Alkoholfritt juleball

Purpurea

Gift med forumet
40 stk blåste rødt på alkoholfritt julaball.

http://www.dagbladet.no/2010/12/17/nyheter/innenriks/alkohol/videregaende_skole/14760310/

Hva syns du om dette?

Selv syns jeg det er helt KNALL at de sjekker dette, skal det være alkoholfritt så burde det holdes alkoholfritt.
Dette er jo videregående skole og mange av barna de er jo ikke 18 år ennå.

Synd det er så mange som ikke klarer og ha det gøy ute og måtte ha alkohol i kroppen og de blir jo bare yngre og yngre og.

hadde det vært ungdomsskolen så hadde jeg reagert. men seriøst hvem er det ikke som drikker på vgs? så lenge ikke 16-17åringer er snydens så ser jeg ikke problemet. går fint ann at det foregår rolig selv om noen har tatt seg et par pils. at lærere ser at ingen er drita fulle så er jo det bedre enn å sende de vekk til...hvilken annen fest?

Ser ikke vitsen med dette på vgs.
Drikker tidligere og tidligere er hvertfall bare tull.
Trenden er at vi starter senere og drikker mindre [;)]

Vi hadde fyllekalas i 5 og 6 klasse tidlig på nitti-tallet,
og dette er de som går på videregående.
La dem ta seg en halvliter eller to så lenge de oppfører seg!

ORIGINAL: Lillamumi

40 stk blåste rødt på alkoholfritt julaball.

http://www.dagbladet.no/2010/12/17/nyheter/innenriks/alkohol/videregaende_skole/14760310/

Hva syns du om dette?

Selv syns jeg det er helt KNALL at de sjekker dette, skal det være alkoholfritt så burde det holdes alkoholfritt.
Dette er jo videregående skole og mange av barna de er jo ikke 18 år ennå.

Synd det er så mange som ikke klarer og ha det gøy ute og måtte ha alkohol i kroppen og de blir jo bare yngre og yngre og.

Ser ut som de 40 hadde en egen fest oppi festen... Morret seg må de ha gjort... inntil de blåst rødt[:D]

ORIGINAL: Mrs Lutz

hadde det vært ungdomsskolen så hadde jeg reagert. men seriøst hvem er det ikke som drikker på vgs? så lenge ikke 16-17åringer er snydens så ser jeg ikke problemet. går fint ann at det foregår rolig selv om noen har tatt seg et par pils. at lærere ser at ingen er drita fulle så er jo det bedre enn å sende de vekk til...hvilken annen fest?

litt enig egentlig... hva med de over 18 som ble tatt, varslet de foreldrene deres også? [8D]

nå synes jeg det er litt drøyt å kalle elever på vgs for barn...ungdom er vel det rette. Når jeg gikk på vgs vorsa vi på alle fester i regi av skolen, og alle klasseturer.. i 2 og 3 klasse var vi en gjeng jenter som brukte to fritimer hver mandag på å ha vinklubb i huset til venninna mi som bodde i nabolaget[:)] Vin og middag rett før gymmen[:D]

Ble menneske av meg også !

Det skulle være alkoholfritt juleball hos oss når vi gikk i 9 klasse..
Hotellet som driver baren vi var i, trua med å avslutte juleballet siden 60-70% var gaanske beruset!

Jentene kjøpte små plastflasker som vi fylte med sprit og plasserte under hofteholderen eller i strømpebuksene..[:-]

Back
Topp