alkoholfritt øl

Hei du...takk for svar!!!
Vet ikke hvorfør det har blitt litt vanskelig i det siste...i noen måneder gikk det så fint for meg...nå har jeg lyst på røyk igjen...vil så gjerne kunne ta en røyk i helgene når jeg ammer...kan det være skadeli det?

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å ta en røyk, eller snus som jeg bruker da. Men er redd jeg ikke klarer å holde meg borte fra snusen når amminga er over. Har så lyst på snus om dagen, og mannen min har begynt å snuse igjen, i det små.
Det var mye lettere å slutte å røyke, det gjorde jeg da ejg ble gravid med førstemann!
Men gi meg en bleie, og fortell meg at det ikke er farlig!
(men nikotin er jo noe av det verste man kan overføre på et barn)

Jeg har styrt unna lett-øl, vet at det er litt alkohol i det. Har drukket Munkholm og Clausthaler i stedet, det er vel helt alkoholfritt?

Jeg sluttet å røyke for 5 år siden og det hender at suget kommer.
Det vil nok alltid være der, men det er ikke så ofte da.. Har kjent sug en gang i løpet av 9 mnd[:D]

Jeg tror, og håper, att jeg selv har fått det jeg kaller "gravid kick lukt" på røyk. Jeg har helt oppheng på sprittusjer. Har sikkert tusja ut et helt blad tilsammen, og så har jeg daglig sprittusj hjerter på hånden som jeg lukter litt på. Sniffer jo ikke rett på tusjen selv om jeg har lyst spise den opp, for det er nok ikke bra.[:D] Ehh..det jeg prøver si..jeg tror jeg har fått sånn kick på røyklukt nå på samme måte. Og da...ifølge de folk sier, vil jeg hate lukten etter jeg har født. De sier jo ting man har kick på når man er gravid hater man etterpå..
Krysser fingre for den teorien!

LItt rotetet skrevet her men dere skjønner nok dere som er i samme båt..[;)]

ehh..fader..glemte skrive jeg ville IKKE ha røyka når jeg ammer. Går over i melken. Beste er jo aldri begynne men prøv iallefalll vente til du har ammet så lenge du kan....

Vi har hatt viljestyrke til nå så vi skal ifalall klare over ammetiden..!! Men håper jeg forblir en røykfri mor som ikke må stresse ut og blåse hele tiden [8|] Slitsomt egentlig det røykpeset..

Back
Topp