alkoholfritt øl

muffinium

Glad i forumet
fikk vite at alcohol fritt øl har alkohol....0.6% altså...uhu uhu :(
har drukket mye av det...er veldig bekymret nå...hva syns dere?noen som vet noe?

Alkoholfritt øl er alkoholfritt[;)]

Lett øl er ikke alkoholfritt.
Det er ikke lov å selge alkoholfritt øl hvis det inneholder alkohol..[8|]

Det er 0,7% alkohol i kefir også. Så dette ølet går nok som alokoholfritt. Tenk på punsjeboller, sjokolade med likør o.l. Det er jo litt alkohol  i dem også.

Ugh... en skal drikke farlig mye kefir før alkoholenhetene slår til[&:]

Er såå lite at det ansees ikke som alkohol. Trenger ikke bekymre deg[;)]

Monicus
Er såå lite at det ansees ikke som alkohol. Trenger ikke bekymre deg[;)]

Det var poenget mitt også. Vi må ikke bli for hysteriske.
Hvem hadde ikke en skikkelig fyllekule like før de fant ut at de var gravide? Det har jo gått bra!

Jeg og har drukke kassevis av Munkholm.
Ikke bare det men jeg har hatt dilla på kefir i hele svangerskapet mitt[&:]
På det værste har jeg drukket en liter kefir.....ble så gale at mannnen min måtte ta fra meg.
Klarte ikke stoppe[8|]
Men jeg tror ikke babyen har tatt skade av det??
Eller...... ble litt bekymret jeg også nå.....

Ikke tenk på det. Hadde Kefir eller alkoholfritt øl vært skadelig, hadde vi fått beskjed om det!

vil ikke få pannik...men jeg var stor røyker og sluttet da jeg fant ut om graviditet...har ikke rørt alkohol i hele svangerskapet...prøver å leve sunt....kjønte bare ikke hvorfør ingrediensen ikke står på flaska...det går sikkert fint...
noen som liker Munkholm like mye som meg?

Liker ikke Munkholm, men alkoholfritt Mack-øl!

Jeg elsker munkholm spesielt denne sommerøla[:D]
Jeg er nokk avhengi av munkholm!!
Har alltid 6-12 kalde i kjøleskapet namm.....
Noen som har smakt denne asia eller cuba

Jeg vil gjerne smake dem...finner de ingen sted :(
jeg er nesten avhengig av Munkholm selv...fikk derfor pannik hehe...
noen som sluttet å røyke og savner å ta en røyk?

ORIGINAL: Jinxie

ORIGINAL: muffinium

Jeg vil gjerne smake dem...finner de ingen sted :(
jeg er nesten avhengig av Munkholm selv...fikk derfor pannik hehe...
noen som sluttet å røyke og savner å ta en røyk?

Jaaaaa, jeg savner røyk! Savner morrakaffen med en røyk til. Og røyk etter maten... og og og [&:] 

Heldigvis så liker jeg rett og slett ikke røyk lengre. Enda lettere å holde seg unna da[:)]

Jeg fikk et lite savn her en dag etter røyk...
Men når jeg kjenner lukten[:'(]
Kommer ikke til å begynne igjen, men nå hadde jeg sluttet lenge før jeg ble gravid og da..

Jeg savner bare å sitte i balkongen med en røyk og vite at jeg ikke skader fosteret...kan man røyke en gang ibland etterpå?

Ikke når du ammer. Så hvis du klarer å holde deg unna en stund til etter fødselen så er det jo bra. Også med tanke på krybbedød. Har lest at det ikke er bra at det lukter røyk av mor en gang.

Har du termin i juli eller?
Har ikke sagt velkommen til deg jeg..

VELKOMMEN DA..

ja...termin er 28Juli...helt til slutten så gullen kan komme i agust...takk for velkommen beskje`n...er førstegang...selv er jeg 22år...noen tips?

Hei på deg Muffinium!Velkommen hit i juli klubben! Koselig vi blir fler og fler :)

Ville bare slenge på att selv har jeg sluttet røyke i mange mnd nå..men NÅ om dagen lukter røyk så jææævla godt, har så lyst på sigg as. Jeg blir skikkelig fortvila over meg sjøl hvis jeg begynner røyke igjen etter jeg er ferdig med amminga (som kanskje varer i seks mnd??)..... men krysser fingre for att suget er borte da. De sier jo att man trenger minimun halvt år før væærste røyksuget er over...(og att noe sug aldri forsvinner...gææli!!!)...slutta røyke for 7 mnd sider ca..shit..har det gått såå lenge...oj...hm..rart jeg er så sugen da.... Idag måtte jeg tom holde i siggen til venninna mi når hun gitt på do....fy og jeg fikk lyst på...

Klems

Back
Topp