Alkoholfritt øl

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Er alkoholfritt øl skadelig ?

er 10+5 og sliter med nesten alt mat og nesten alt jeg drikker .
Foran meg står nå alkoholfritt øl og må si den frister og for å teste ut. Da er en litt desperat , men er så tørst :(
 
Skal være i orden såvidt jeg vet :) kos deg!

Skal være under 0,7promille for at det tells som alkoholfritt, sier et raskt google-søk, så pass på det. Munkholm, aas uten og clausthaler er i alle fall greit. Ellers alkoholfri vin og sånt også.

Leste om det tidligere at 0,7 promille kunne sammenlignes med munnpromillen man får fra gjærbakst og kulturmelk, helt greit.
 
Å! Dere må dra på polet - de har faktisk stort utvalg alkoholfritt øl (i hvert fall på de større polene). Blant annet alkoholfritt weissbier osv. Smaker nesten som "ordenlig"! Og prosenten er 0,0 %.
 
Å! Dere må dra på polet - de har faktisk stort utvalg alkoholfritt øl (i hvert fall på de større polene). Blant annet alkoholfritt weissbier osv. Smaker nesten som "ordenlig"! Og prosenten er 0,0 %.

0,7 i promille er jo 0,07 prosent, det brytes ned så raskt at det ikke påvirker blodet, er derfor det tells som alkoholfritt :)

Men finnes sikkert mye godt på polet, ja! :)
 
Carlsberg null på flaske er ganske godt :) ingen som ser at det er alkoholfritt hvis du drikker det på fest heller, hvis det er et poeng :) men skjønner at du ikke har tenkt deg på fest med det første assa, Malala :p
 
Carlsberg null på flaske er ganske godt :) ingen som ser at det er alkoholfritt hvis du drikker det på fest heller, hvis det er et poeng :) men skjønner at du ikke har tenkt deg på fest med det første assa, Malala :p
Ja veldig klar for fest hvis jeg kan være i nærheten av doen :p
Det her er desperasjon til å få væske i seg . Tåler absolutt ikke noe . Det var grusomt når slita kun med mat . Men nå sliter med drikke også. :yuck::yuck:
 
Back
Topp