Alkoholfritt øl når man er gravid???

Så lenge det er alkoholfritt så er det greit, er til og med masse b-vitaminer i øl ;) ser ikke så lurt ut da med gravidmage og ølflaske/glass :p

Så det er ok virker det som?! Nesten alt alkoholfritt er det jo 0,5% i og sånn!! Så det er jo litt.. Men altså ufarlig??:)

Ser ikke noe problem med alkoholfritt, men jeg liker ikke øl så blir ikke noen problemstilling her uansett.

Så det er ok virker det som?! Nesten alt alkoholfritt er det jo 0,5% i og sånn!! Så det er jo litt.. Men altså ufarlig??:)
Det er det i kefir og gjærprodukter og f.eks., så det er akkurat like trygt;)

Haha:D hvorfor skulle det være det? Det er vel det samme som eplemost i alkoholprosent, 0,2 eller noe.

Alkoholfritt øl er sunnere enn brus. Det er jo basicly korn og vann og kullsyre, og masse vitaminer :-) jeg drikker alkoholfritt øl med good samvittighet :-)

Nei, det er jo som å drikke brus!

Alkoholfritt øl er fritt for alkohol. Lettølderimot kan du ikke drikke. Det gjorde søstern masse under graviditeten, hun trodde der var uten alkohol :rolleyes:

Overhodet ikke!
Jeg drakk bøttevis, spesielt på slutten. Det var det eneste jeg kunne drikke (utenom vann) som ikke gav med halsbrann.

Det rare med det er at jeg fortsatt synes alkoholfritt øl er godt, og velger gjerne det fremfor vanlig øl nå. Har alltid alkoholfritt øl i kjøleskapet.

Dog hadde det null nada effekt på melkeproduksjonen.

Back
Topp