Alkoholfritt øl når man er gravid???

Nei det er det ikke. Alkoholinnholdet som evnt er i alkoholfritt øl tilsvarer samme som kefir o.l. Det er vel faktisk sunnere enn brus også, pga sukkerinnholdet osv:)

Syns det ser merkelig ut, men det er vel som brus? Så om man er veeldig glad i øl er det jo sikkert digg :p

Nei.... Eg drikker munkholm med gooood samvittighet :)

Jeg drakk flere alkoholfrie øl i fjor sommer når jeg var gravid. Alkoholfritt er jo "lov" :)

Helt greit! Digg å sitte i solen på verandan å ta seg en alkoholfri en sommerstid! Men ser kanskje ikke så bra ut om du tropper opp på bar med magen for å drikke øl da! :p

Det er ikke noe galt å drikke det.Men om det er like godt er ett annet tema:p

Jeg smakte munkholm nå for første gang i forbindelse med amming, og jeg syns det var kjempe godt! Vet hva jeg skal drikke i neste svangerskap, og hvis godværet kommer snart så skal jeg ta med en utepils :) :)

Hæ? Er det et spm? Jeg drakk alkoholfritt i starten fordi jeg syntes brus på byen ble så tamt:p

haha, nei?

all drikke under 0,75% alkohol regnes som alkoholfritt i Norge og kan drikkes av gravide (iføge matportalen)

hadde avogtil en iskald null-øll på terassen da eg var gravid i sommervarmen (og europris sin alkoholfrie cider på nyttår)

Var en av de første tingene som satte meg på tanken av at jeg var gravid, lukten av clausthaler var så god, og jeg bare MÅTTE ha alkoholfritt øl! Drakk til frokost i senga de første ukene :p Det ser muligens ikke helt bra ut å sitte og drikke av vanlige ølglass på uteservering nå på vårparten (høygravid og alt), men jeg drikker min alkoholfrie øl med god samvitighet :)

Kan ikke se at det skulle være no problem nei :-)

Fikk så lyst på øl med førstemann. Drakk munkholm noen ganger. Var så digg i sommervarmen :-D

Jeg har også brult alkoholfritt øl for å hjelpe på melkeproduksjonen i ammeperioden ;)

Back
Topp