Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har smakt en god rød/hvit/rose alkoholfri vin? Jeg er veldig glad i vin![]()
Testet en rødvin, den hun mente var minst vond. Men den var heller ikke spesielt god
Jeg er også vinelsker, men har slått meg til ro med at alkoholfri vin ikke kan sammenliknes med vanlig. Vil heller anbefale alkoholfri Grevens cider Okei, takk for tipsSniker, jeg var på jakt etter dette, men hun på polet ville knapt anbefale noenTestet en rødvin, den hun mente var minst vond. Men den var heller ikke spesielt god
Jeg er også vinelsker, men har slått meg til ro med at alkoholfri vin ikke kan sammenliknes med vanlig. Vil heller anbefale alkoholfri Grevens cider
Veldig frisk og god!
Har smakt noen gode alkoholfrie øl også, så får kanskje bare holde meg til det.
Skal kose meg med Grevens cider i helgen jeg da 
Takk for tips. Skal teste ut littDet er faktisk en god del gode sprudlevarianter. Det er en god en som heter noe med frank

Mulig veldig dumt spørsmål her nå men er alkohol fri vin helt alkoholfri? Jeg smakte nemlig på en engang å jeg syntes den smakte omtrent det samme så har vært usikker på å drikke både alkoholfri øl og vin i svangerskapene mine![]()
.Mulig veldig dumt spørsmål her nå men er alkohol fri vin helt alkoholfri? Jeg smakte nemlig på en engang å jeg syntes den smakte omtrent det samme så har vært usikker på å drikke både alkoholfri øl og vin i svangerskapene mine![]()
I Norge (vet ikke med andre land) er alt under 0,5 definert som alkoholfritt. Så selv om det står 0% kan det være 0,5 %. Men for å drikke nok til at det skal ha noe å si har du større problemer med vannforgiftning enn alkoholprosent.Jeg tror bare produsentene er flinke. Om det blir igjen alkohol etter at den er fjernet, så står det vel type 0,2%.
Jeg skal i alle fall kose meg med de alkoholfrie alternativene, jeg glemte nemlig å kose meg skikkelig med god vin etter forrige svangerskap. Har ikke vært naturlig, siden minien er så pass liten. Er derfor veldig glad for at det finnes alternativer.
Anbefaler denne, som ikke er vin men som i alle fall er helt alkoholfri:
Har hittil bare utforsket øl-hyllene på butikkene etter alkoholfri alternativer, men jeg føler det så tidlig i svangerskapet er et problem at de fleste boksene/flaskene nærmest skriker at det er alkoholfritt innhold inni.. Er invitert på diverse fester den kommende tiden og ønsker ikke å fortelle noen om graviditet før om en måneds tid eller to. Og jeg er ikke den som spytter i glasset til vanlig, så om noen oppdager at jeg ikke drikker på fest kan jeg liksågodt skrive gravid i panna
Og øl er jo ikke akkurat så lett å helle over i en tom "alkoholholdig" flaske heller, det blir nok ihvertfall en ganske dau smaksopplevelse
Det vil kanskje funke bedre med alkoholfri vin 
Jeg tror bare produsentene er flinke. Om det blir igjen alkohol etter at den er fjernet, så står det vel type 0,2%.
Jeg skal i alle fall kose meg med de alkoholfrie alternativene, jeg glemte nemlig å kose meg skikkelig med god vin etter forrige svangerskap. Har ikke vært naturlig, siden minien er så pass liten. Er derfor veldig glad for at det finnes alternativer.
Anbefaler denne, som ikke er vin men som i alle fall er helt alkoholfri:
Denne skal jeg prøve! Momshttps://www.vinmonopolet.no/Land/Frankrike/Oddbird-Richard-Juhlin-Blanc-de-Blancs/p/1807901
Denne smaker overraskede likt vanlig musserende!
Sniker fra juni. Jeg ElSKER denne, er virkelig nærmest sprudlende av de jeg har smaktVar og kjøpte denne nå som du anbefalte MHV, gleder meg til å smake! Hun på polet kunne også bekrefte at det var den alkoholfrie de hadde som var nærest vanlig musserende i smak![]()
Sniker fra juni. Jeg ElSKER denne, er virkelig nærmest sprudlende av de jeg har smakt![]()
Men kan også være at smaksløkene mine er litt ute av vater da!